چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8.6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8.6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود

چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8.6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود
آتروفی کلیه اسم آناتومی پاتولوژی است . حجم کلیه از سن انسان ، جنس، قد و وزن ، آن را به یک پدیده ای است که به طور قابل توجهی کاهش می دهد و یا نسبت کوچک است.
بیمار آتروفی کلیه بیرون می آید تهوع، استفراغ ، خستگی و کم خونی. اگر شما همچنان به فاسد شدن ، بیمار آتروفی کلیه نظر می رسد که تورم صورت می شود. دور کمر به دور است بشدت خشونت بیماران بسیاری ، من نمی توانم برای یک مدت طولانی بنشینم.
بیماری های کلیوی است آسیب طولانی مدت به واحد کلیه، گلومرول آسیب به ویژه شدید است، بنابراین حجم کلیه کوچکتر از قبل خواهد بود . بنابراین، نزدیک به تغییر کلیه آتروفی عملکرد کلیوی مرتبط است. از حالا به بعد ، من به طور خاص معرفی خواهد کرد .
CKD با بیماری مزمن کلیه ، سرعت توسعه بیماری نسبی آرام است. از آنجا که هیچ عوارض با علامت برجسته وجود دارد در اولیه ، اگر بیمار احساس ناراحت کننده ، شرایط پزشکی خود رابیشتر خوش بینانه نیست. بنابراین، درمان موثر را فورا مهم است. برای سلامتی ما ، باید در بررسی به طور منظم خوب است برای من .
کراتینین شاخص عملکرد کلیه است. با این حال، کراتینین حساس بسیار است. فقط میزان فیلتراسیون گلومرولی در صورتی که بیمار شده است به یکی از سه سطح نرمال افزایش کراتینین عادت کرده اند . با این حال، در آن زمان ، کلیه تا آسیب بیشتر بوده است. ارزش طبیعی کراتینین در 44 133μmol / L ، به این معنی سطح کراتینین بیش از 133μmol / L ، کلیه است که ممکن است آسیب به طور کلی. در این معنا در حدود 756μmol / L ، کراتینین 8.6 خیلی بیشتر از از مقدار طبیعی است. این بدان معنی است که این سطح خطرناک است ، وضعیت بیمار در پایان می شود. عوارض و نشانه های شدید در این مرحله ظاهر می شود. من به بدتر شدن صدمه به کلیه ها ادامه خواهد داد. این زندگی روزانه خود تاثیر می گذارد.
عملکرد کلیه Kawareپیوند کلیه و دیالیز است، اما عوارض جانبی وجود دارد. این یک روش درمان موثر تر درمان فشرده گرم است. درمان دارای عوارض جانبی از تنها چند. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، لطفا به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp ارسال ایمیل خود و یا با مشورت با یک دکتر آنلاین .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 8, 6 آن را به آتروفی کلیه منجر شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.