آیا می کراتینین 6.9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می کراتینین 6.9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا می کراتینین 6.9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا شما از دیالیز خسته در مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما می خواهید بدانید که چگونه برای کاهش کراتینین 6.9 بدون دیالیز؟ اجازه دهید آن را با هم یاد بگیرند.

چرا دیالیز به طور گسترده ای استفاده می شود به کاهش کراتینین 6.9 در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز روش به طور گسترده ای استفاده می شود به مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، که در آن کلیه مراحل به شدت آسیب دیده و دیگر قادر به حفظ حیات است. بنابراین دیالیز استفاده می شود به جای برخی از کار کلیه ها، مانند فیلتر کردن زائد سوخت و ساز (کراتینین، اوره، اسید اوریک، و غیره)؛ حذف آب اضافی و الکترولیت و غیره. وجود خواهد داشت سطح کراتینین را کاهش داده و پس از دیالیز.

هیچ روش دیگری به جز پیوند اگر بیماران دیالیز در بسیاری از کشورها وجود ندارد. بنابراین بیماران به دیالیز تکیه می کنند به زنده ماندن. در غیر این صورت، آنها می توانند برای پیوند در حالی که در دیالیز در نزدیک شدن هرچه بیشتر صبر کنید. اگر هر دو روش گرفته می شود نیست، زندگی خود را در خطر بزرگ باشد.

آیا روش های دیگر برای کاهش کراتینین 6.9 در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، دیالیز به روش بی نقص برای مقابله با بیماری کلیه است. این فقط می تواند برخی از علائم را کاهش دهد اما هیچ تاثیری در اختلال در بافت کلیه است. برای درمان بیماری های کلیوی به طور موثر و به طور کامل، درمان که هدف آن ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه باید به کار رود. سپس با کلیه بهبود، کراتینین 6.9 خواهد شد را کاهش داده و نشانه های دیگر خواهد شد و relived نیز هست. درمان طبیعی --- داغ فشرده سازی درمانی طراحی شده است که برای رسیدن به این هدف. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و استفاده می شود خارج. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید به من kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می کراتینین 6, 9 را در مرحله کاهش 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.