آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد

آیا شما برای درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید؟ برخی از پیشنهادات را برای شما وجود دارد.

شما با آسیب کلیوی پیشرفته در مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR به شدت کاهش یافته است به 15-29ml/min می باشد. بنابراین شما به احتمال زیاد به توسعه یک سری از عوارض و نشانه ها، از جمله کم خونی، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، خارش پوست، گرفتگی عضلانی، و غیره به منظور تخفیف علایم و حفظ زندگی، دیالیز استفاده شده است. اما در همان زمان، شما را از بسیاری از عوارض رنج می برند، که شما حتی بیمار می کند. بنابراین بسیاری از مردم ترس از دیالیز و می خواهید آن را رها کنی.

خوشبختانه، جایگزین برای شما وجود دارد. در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، تیم مراقبت کلیه را به شما درمان های سیستماتیک ترتیب. در مرحله اول، تشخیص جامع شود انجام خواهد شد مطمئن شوید که بخش بیمار دقیق و علل. در مرحله دوم، برنامه درمانی آغاز خواهد شد. برای تخلیه سطح بالایی از مواد سمی در خون شما، فن آوری های پیشرفته تر تصفیه خون اجرا خواهد شد، از جمله پرفیوژن خون، تصفیه خون، تعویض پلاسما، جذب ایمنی بدن و غیره. برای تمیز کردن بیشتر حذف مواد سمی است که می تواند توسط این فن آوری برداشته، به شما خواهد شد برخی از طب چینی درمان، مانند انما، به صورت خوراکی مصرف طب چینی، حمام دارو، و غیره زمانی که خون پاک، آن را به یک محیط مساعد برای ارائه بازیابی از سلول های کلیه آسیب دیده.

پس از درمان است که با هدف ترمیم سلول های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه می شود، مانند داغ فشرده درمان استفاده خواهد شد. این است که به خارج استفاده می شود و توسعه یافته از طب سنتی چینی. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان بهتر است به جای دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.