چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه

ناراحتی های شکست به CRF ؟ آیا شما هنوز هم ادرار ؟ چه اتفاقی می افتد اگر شما را متوقف ادرار در نارسایی کلیوی end-stage ؟ چه باید بکنم؟ برو در خواندن و پیدا کردن پاسخ .

چه آن را با ادرار چیست؟

کلیه ها نقش مهمی در حفظ ما سالم بازی . آنها مسئول فیلتر کردن سموم ، نگه داشتن الکترولیت و مایعات در تعادل، ترشح هورمون ها، و غیره همچنین ، کلیه ها نیز مسئول تولید ادرار را دارند. هنگامی که جریان خون از طریق کلیه ها، تحت عملکرد گلومرول و لوله کلیوی ، ادرار را در گذشته تشکیل می دهد. در واقع، زمانی که ما در ادرار کردن ، ما برخی از سموم تخلیه . اگر ادرار وجود دارد ، احتمالا به این معنی است که هیچ جریان خون از طریق کلیه ها و کلیه ها در حال حاضر متوقف کار وجود دارد. در این حالت ، شما باید سایر درمانهای جایگزینی برای کمک به حفظ زندگی است. اگر درمان نشود ، زندگی در معرض خطر در هر زمان است .

آنچه که باید شما انجام دهید را به مقابله با این مشکل در نارسایی کلیوی end-stage ؟

شما باید برای افزایش ادرار خود را برای زنده ماندن . پس چگونه برای رسیدن به این هدف ؟ روش اساسی است برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

سطح بالای سموم در خون شما مشکل بزرگ که زندگی شما را تهدید می باشد. به طوری که آنها باید در مرحله اول حذف شده است. شاید تنها دیالیز کافی برای تخلیه سموم به طور کامل تر نیست. purifications خون پیشرفته باید به کار رود ، مانند پرفیوژن خون، تصفیه خون، جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، و غیره

بعدی ، درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه باید به تصویب رسید، مانند داغ فشرده درمان . این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته ، اما استفاده از خارج . گیاهان قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. ادرار خواهد شد به تدریج پس از این درمان برای یک دوره از زمان افزایش یافته است. هنوز هم وجود دارد امیدوارم که برای شما حتی بدون ادرار در نارسایی مرحله نهایی کلیه . پس وقت را نمی دهد تا درمان . اگر سوال دیگری داشته یا می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان، شما می توانید مرا به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند. من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یکی از ادرار توقف در مرحله نهایی نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.