آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس

آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس

دیالیز یا پیوند کلیه برای یک وضعیت پزشکی است که یک فرد را به مرحله 4 نارسایی کلیه وارد شده و او می خواهد برای حفظ زندگی تا زمانی که مردم عادی بسیار ضروری است. در این مقاله به شما می گوید که می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس شود.

در مرحله اول، اجازه دهید می دانید چه پیوند کلیه است.

پیوند کلیه یک عمل جراحی است که یک کلیه سالم را در بدن خود است . کلیه پیوند طول می کشد بیش از این کار از دو کلیه که شکست خورده، بنابراین شما دیگر نیازی به دیالیز که آن هم یک درمان جایگزین برای شرایط به خصوص جدی است. در کشورهای غربی ، پیوند کلیه به عنوان بهترین درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه در نظر گرفته، اگر موفقیت آمیز باشد ، اگر چه بدون عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی ، بیماران نیز قادر به در به همان شیوه به عنوان یک فرد عادی زندگی می کنند . بنابراین تا حدی ، این درست است که مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند با موفقیت توسط پیوند کلیه معکوس شود. با این حال، برای بیمارانی که پیوند کلیه دریافت کرده ، واکنش رد آن باید بزرگترین نگرانی های خود را داشته باشد. در نتیجه، به منظور آن را تا به خوبی کار می کنند بدون هیچ گونه واکنش رد ، انتخاب اهدا کنندگان و دریافت کنندگان بسیار مهم است. علاوه بر این، مدیریت از کلیه جدید پیوند نیز ضروری باشد.

برای پیوند کلیه ، ممکن است مشکلات اضافی علاوه بر آن برشمرده شده در بالا، از جمله میزان بالای عود ، دشوار است برای مدیریت ، نسبت موفقیت کم و غیره وجود دارد.

سپس، متخصص پیوند کلیه ، هر گونه درمان موثر برای مرحله 4 نارسایی کلیه به مراتب وجود دارد؟

در مقایسه با پیوند کلیه ، داروهای گیاهی چینی نشان می دهد اثر واضح برای معکوس مرحله 4 نارسایی کلیه . درمان چین از طب سوزنی، ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از خدمات درمان است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمانی ، جدید ترین مطالعات از داروهای گیاهی چینی ، که نه تنها هیچ عوارض جانبی است، اما همچنین می تواند به کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه از ریشه است . نکته مهم آن است که شما می توانید آن را در خانه تنها توسط خود را به پایان برساند.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی بالا می باشد ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید فورا . شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند. ما به شما ظرف 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه است با پیوند کلیه معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.