قطع اندام و دیابت

پنج شنبه 15 فروردين 1392
ن : lafee

قطع اندام و دیابت

 قطع اندام و دیابت


افرادی که مبتلا به دیابت هستند، بیشتر احتمال دارد که قطع اندام از افراد دیگر است. هر سال، بیش از نیمی از همه قطع عضو در ایالات متحده آمریکا توسط ابتلا به دیابت و عوارض متعاقب آن، باعث با بیشتر بودن قطع عضو اندام تحتانی است. چگونه برای محافظت از اندام ها در دیابت؟

قطع عضو و دیابت

افراد مبتلا به دیابت، بیماری رگ های خونی که جریان خون را کاهش می دهد به پا، و بیماری های عصبی، که باعث کاهش حس در پاها است. با هم، این مشکلات آن را آسان به زخم و عفونت است که ممکن است منجر به قطع عضو شود. اغلب قطع عضو با مراقبت از پا خوب قابل پیشگیری هستند.

چگونه برای محافظت از اندام ها در دیابت؟

دیابت یکی از علل عمده قطع اندام تحتانی در سراسر جهان است. مراقبت خوب از بیماری قند کمک خواهد کرد که جلوگیری از قطع عضو اندام.

- درمان دیابت زمینه شما. این اساس خواهد بود برای جلوگیری از قطع عضو اندام. برخی از گیاهان کمک به کاهش سطح قند خون به طور طبیعی (به اشتراک گذاری ما را با اطلاعات خود کامل کنید و ما خوشحالیم برای کمک به پیدا کردن گیاهان که با این نسخهها کار را برای شما تماس با ایمیل:. kidneyask@hotmail.com). و ایمونوتراپی معکوس از طریق بازسازی یک سیستم جدید ایمنی برای بیماران مبتلا به دیابت کمک می کند.

- پوشیدن جوراب تمیز در هر روز است.

- ترک سیگار به دلیل آن جریان خون به پا کاهش می یابد.

- محافظت از پاهای خود را با پوشیدن کفش هستند که به اندازه صحیح و مناسب به راحتی.

- تر و تمیز ناخن پا و استفاده از هر چیز نوک تیز در پا.

- پاک کردن پاهای خود را هر روز با آب و صابون ملایم، سپس لوسیون را بر روی آنها قرار داده نگه داشتن پوست از ترک خوردگی است.

- تمام افرادی که مبتلا به دیابت باید به پا چک آپ به عنوان بخشی از مراقبت های معمول خود را به طور منظم داشته باشند.

در میان افرادی که مبتلا به دیابت، قطع عضو گزارش شده است 15 برابر بیشتر از میان افراد دیگر است. 50 درصد از همه قطع عضو در افرادی که مبتلا به دیابت رخ می دهد. بدین ترتیب، شما برای مراقبت خوب از پای خود را، و غیره اندام و شما می توانید پیام خود را در زیر ترک و ما خوشحالیم به مدیریت شخصی شما برای جلوگیری از قطع عضو اندام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: قطع اندام و دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.