چرا نفروپاتی فشار خون تجربه پروتئینوری

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا نفروپاتی فشار خون تجربه پروتئینوری

چرا نفروپاتی فشار خون تجربه پروتئینوری

نفروپاتی فشار خون بالا یک بیماری کلیوی است که با فشار خون بالا ایجاد می شود. خوب، چرا پروتئین تجربه نفروپاتی فشار خون بالا در ادرار ؟

به طور کلی، این بیماری رخ می دهد در بیمارانی که فشار خون بالا برای 5-10 سال ، به خصوص در افرادی که بیش از سن 40-50 . در اغلب موارد ، بیماران پروتئینوری در حد متوسط ​​( 1.5 - 2.0G در 24 ساعت ) ظاهر خواهد شد.

در واقع، در مراحل اولیه نفروپاتی فشار خون بالا ، بیماران فقط به ادرار کردن مکرر در طول شب تجربه ، با توسعه این بیماری ، آنها را پروتئینوری به تدریج تجربه می کنند. بنابراین، یک بار خانواده و یا دوستان خود فشار خون بالا در دراز مدت و شروع به ظاهر ادرار کردن مکرر در طول شب ، آنها باید با توجه به علامت پرداخت و رفتن به بیمارستان برای دریافت تشخیص و درمان روشن است.

بنابراین، چرا که پروتئینوری در حال حاضر ؟

در این بیماری ، فشار خون بالا در دراز مدت خواهد ارگان های مختلف از جمله کلیه ها آسیب می رساند ، در این مورد، GFR ( میزان تصفیه گلومرول ) کاهش خواهد یافت ، می تواند زباله ، سم ، مایع ناخواسته به درستی ، پس از آن ، پروتئین های عظیم را به ادرار جریان فیلتر نیست ، بنابراین ، پروتئین رخ می دهد. وقوع پروتئین در ادرار نشانه ای خطرناک از کلیه ها شکست خورده است ، اگر هیچ روش موثر اعمال می شود، این بیماری را به نارسایی کلیوی توسعه ، در نهایت ، بیماران ممکن است به صورت مرگ .

خوب، یک روش موثر برای درمان پروتئینوری در نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، کارشناسان ما در یک راه منحصر به فرد ، که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به نام اختراع کرده اند . این است که در طب سنتی چینی است و استفاده خارجی . بیشتر، آن را متفاوت از طب سنتی چینی است، آن را ترکیبی از فن آوری غربی و تجهیزات پیشرفته . با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با گشاد عروق خونی، بهبود گردش خون ، تغییر در شرایط ایسکمی و هیپوکسی ، عملکرد کلیه را می توان از ریشه افزایش یافته است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، پروتئینوری می تواند درمان شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا نفروپاتی فشار خون تجربه پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.