آیا آن را خوب به خوردن سیر برای IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا آن را خوب به خوردن سیر برای IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

آیا آن را خوب به خوردن سیر برای IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

نفروپاتی IgA به یک بیماری شایع کلیوی است که ارتباط نزدیک با اختلال خود ایمنی است. بنابراین، مواد غذایی با آنتی اکسیدان غنی خوبی برای این بیماران می باشد. اگر شما یا یکی از محبوب خود را با نفروپاتی IgA را تشخیص داده شده است ، لطفا در بدانید این است که آن را خوب به خوردن سیر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند.

در اغلب موارد ، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA می تواند میزان متوسطی از سیر بخورند. با این حال، در صورتی که از یبوست ، بیماری های دستگاه گوارش و یا واکنش های آلرژیک، آنها نیاز به دور ماندن از آن . مطمئن شوید که آیا شما می توانید سیر با خیال راحت یا نه خوردن ، شما بهتر است ابتدا از دکتر آنلاین مشورت کنید. اگر پاسخ مثبت است ، شما می توانید فواید زیر را از سیر دریافت کنید.

1 . فشار خون بالا پایین

فشار خون بالاعلائم شایع در نفروپاتی IgA در است . سیر حاوی ماده ای خاص است که دارای یک اثر گشاد رگ های خونی ، تا که به افزایش گردش خون و میزان فشار خون بالا . بنابراین اگر شما از فشار خون بالا مبتلا به نفروپاتی IgA در رنج می برند ، شما می توانید مقدار محدودی از سیر بخورند.

2 . ترویج گردش خون

در بدن ما ، گردش خون طبیعی تضمین برای کلیه های سالم و سیستم ایمنی بدن است . هنگامی که کلیه آسیب دیده است ، وجود خواهد داشت جریان خون به اندازه کافی نه از طریق کلیه، سلول های ذاتی کلیه خواهد شکلکهای بیشتر آسیب دیده است. خوشبختانه، سیر حاوی مواد خاص، که شبیه به آنتی اکسیدان، دارای عملکرد بهبود گردش خون و کم کردن سرعت پیر شدن عروق خون .

3 . دارای فواید استریلیزاسیون و ضد التهاب

بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA از حداقل یک بار عفونت تنفسی فوقانی رنج می برند. سیر یکی از مواد غذایی است که می تواند کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران و حمایت از آنها را از عفونت و التهاب است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا آن را خوب به خوردن سیر برای IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.