کراتینین 7.1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده

شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

کراتینین 7.1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده

کراتینین 7.1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده

کراتینین 7.1 بدان معنی است آسیب شدید کلیوی، در این مورد، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است . بنابراین، چه مدت می تواند 7.1 بیماران بدون دیالیز کراتینین زندگی می کنند ؟

به طور کلی، بیماران در معرض خطر بالای مرگ و میر بدون دیالیز یا سایر درمان های مربوط به . معمولا بیماران دیالیز دریافت برای حفظ زندگی خود را . با این حال، دیالیز نیز می تواند یک سری از عوارض در عین حال را ، برخی از عوارض جدی تر از دیالیز است. بیشتر، دیالیز می تواند به صدمه به کلیه ها را از ریشه درمان نمی کند، یک بار دیالیز متوقف شده است ، سطح کراتینین خواهد شد تا دوباره و بیماران باید دوباره به صورت مرگ .

سپس ، چگونه به طولانی زندگی می کنند بدون دیالیز ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت است، یک روش موثر است که می تواند دیالیز و اجتناب از طولانی زندگی می کنند وجود دارد. این داغ فشرده درمان ، گیاهان سنتی ترکیب و تکنولوژی مدرن غربی و تجهیزات است ، به روش نوآورانه نه تنها در جلوگیری از عوارض جانبی داروهای خوراکی ، بلکه رسیدن به هدف از دارو موثر است که به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و به اندازه کافی نفوذ کرده است.

بیشتر چه، های گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، جلوگیری از تشکیل ترومبوز ، می تواند عملکرد کلیه را از ریشه بهبود می بخشد. تا زمانی که عملکرد کلیوی افزایش یافته است ، کلیه ها می تواند به صورت عادی کار می کنند، در این مورد، کراتینین 7.1 را می توان به طور موثر کاهش داد ، بیماران می توانند طولانی بدون دیالیز زندگی می کنند.

بیماریهای دهان و تشخیص چینی یکی دیگر از روش های موثر در بیمارستان ما است . روش سنتی شده است برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته ، آن را ایمن، موثر و مناسب نشان داد . با توجه به اثرات بالینی زیادی ، بسیاری از خارجی ها از آمدن به چین برای راه منحصر به فرد . از طریق بهبود گردش خون را در تمام بدن ، بازگرداندن چی اصلی، تغییر وضعیت ایسکمی و هیپوکسی ، کراتینین 7.1 را می توان به تدریج کاهش یافته است.

پس از مقدمه فوق، اگر شما هنوز هم سوال در مورد چه مدت می تواند کراتینین دارای 7.1 بیماران بدون دیالیز ، تماس با ما با ارسال به chinesemedicinekidney@hotmail.com زندگی می کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 7, 1 : چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.