کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه

شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه

کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه

در رابطه با بیماری کلیوی بیمار شاید سه کلمه این دوچرخه بیش از حد. آن ، اگر بیماری کلیوی بیمار باید کراتینین بالاتر شدید و I شدید گسترده تر و بسیاری از آنها ، شاید نیاز به دیالیز است. اما برای بیمار به نارسایی کلیه یا بیماری های دیگر کلیه، احتمالا نمی خواهند برای شستن کل ، به مراتب بیشتر از بیمارانی که می خواهند بدانند که درمان های گیاهی .

اما در برخی از کشورها ، شاید دیالیز یا پیوند کلیه برای درمان Allowajd بیمار نارسایی کلیوی . برای درمان های گیاهی یا طبیعی، احتمالا بیمار نمی دانند. اگر شما بیمار هستید و نارسایی کلیوی کراتینین بالا، چه چیزی می خواهید ؟ دیالیز ؟ گیاهی یا طبیعی ؟ اگر من بیمار ، ممکن است به گیاهان را انتخاب کنید.

گیاهان آن است که می تواند با نارسایی کلیه از اصل پرداخته است. یعنی شما می توانید نشانه های نارسایی کلیه کاهش نیست، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه و بیمار به طور کلی Tslah را بهبود بخشد. و نیز پس از آن اثرات جانبی و عوارض به بیمار در مورد نیست.

معمولا، اگر شما مایل به استفاده از گیاهان دارویی برای درمان نارسایی کلیه بتنی، اما نمی دانم برای انتخاب هر علف هرز . در واقع ما می توانیم از درمان های طبیعی استفاده کنید. فیزیوتراپی آن که حاوی گیاهان طبیعی است. درمان مانند کمپرس گرم است. این درمان فیزیوتراپی Almdja بین طب سنتی چینی و طب غربی . ویژگی های درمان فشرده گرم است که می تواند فعالیت های بازسازی و به طور کلی باعث بهبود عملکرد کلیه و Aisalah کلی و غیره . مانند کاهش کراتینین بالا و بهبود می بخشد تورم و ادم و بهبود خارش پوست ، و همچنین به عنوان مهمترین درمان فشار گرم، می تواند کمک به صرفه جویی در دیالیز بیمار .

Balgdhafah به رژیم غذایی و ورزش نیز بسیار مهم است . از جمله ، رژیم غذایی مناسب است که می تواند بیمار و Aahassan Azfah کمک و ارتفاع کلی کراتینین و توسعه Atakhry نارسایی کلیوی را کاهش می دهد . علاوه بر ورزش و همچنین بسیار مهم است. ورزش آن است که می تواند بدن بیمار را تقویت و همچنین افزایش اعتماد به نفس بیمار ، و غیره .

پس از همه، در رابطه با نارسایی کلیه بیمار، بسیاری از چیزهایی که در اینجا حرام در درمان و در زندگی و غیره .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.