پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

Algalba ، مردم ، بیماری مزمن کلیه ، و به سختی درمان رسید. اما به این معنا نیست که بیماری مزمن کلیه است افراد آلوده ، این افراد نیز رخ می دهد نارسایی کلیه . و حکومت در طول مورد مقدمه ای از این بیماری که ممکن است. و مانع از بدتر شدن بیماری ، در شرایط ، بازیابی کلید ، که برخی از اقدامات برای پیشگیری از بیماری مزمن کلیه ، آن بیمار به بهبود کمک می کند .

و برای پیشگیری از بیماری مزمن کلیه است.

اول، بررسی Baltesel . اوه دوست عزیز ، شما همیشه باید بررسی شود استوار است. اگر Osabk بیماری مزمن کلیه ، و می دانیم که وضعیت این بیماری را در معاینه امکان پذیر است. و این خوب است برای درمان بعدی است.

دوم، دسته . مشخص شده است که بیماری کلیه ، بیماری مزمن کلیوی کند، بسیاری از علائم بالینی ، مانند فشار خون بالا و پروتئین آلبومینوری و مزمن کلیه Aalthab و غیره ، و موثر بر تمام Amarb بهداشت و خطاب Atkhvd و بروز عوارض امکان پذیر است. در مورد بیمار باید با پیش زمینه پرداخته شده است. و انتخاب روش درمان کلیدی بسیار عالی است. و بیمار با درمان مزمن بیماری های کلیوی را انتخاب کمپرس گرم، و از این روش ، اثر درمان ، اگر شما اعتماد ندارند، و این روش درمان در Shijiazhuang از چین، و شما می توانید درمان بلیط برای بیمار که ممکن است عنوان خوانده شده ، و در نتیجه درمان موفق است. مشخص شده است کهکمبود خون و اکسیژن به کلیه ها مضر است . این روش درمان این وضعیت ممکن است بهبود بخشد.

سوم، دوست عزیزم ، شما علاقه مند به اتهام مواد غذایی می باشد. و مواد غذایی برای همه افراد بسیار مهم است. بهترین Onla خوردن غذاهایی که شامل مواد غذایی چربی ترین و Allmaah . و شما می توانید برخی از سبزیجات و میوه های تازه بخورند. اضافه کردن به آن ، شما را به Tejb ورزش های فیزیکی مانند پیاده روی است که همیشه مناسب است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، و اگر شما می خواهید بدانید که اثر این روش درمان ، و شما می توانید بلیط برای برخی از درمان بیمار به عنوان خوانده شده ، من امیدوارم که شما پس از آن از این مقاله Ttaalaa ممکن یاد گرفت و اگر شما مشکلاتی را برای بیماری کلیه نیست، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان در اسرع وقت. و من شما مایل به چی Alambkra از این بیماری ، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.