Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی

شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی

Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی

این شناخته شده است به یک نوع بیماری کلیه بیماری ، نارسایی کلیه و آنهایی که شدید، و آن را دشوار است به درمان ، برای کلی Alamadaaft اتفاق می افتد شستشو ، و بیمار می آید که بسیاری از درد . هر بیمار می خواهد تا روش درمان عالی است.

بسیاری از مردم شنیده ام که علف هرز ، و Aalaashab است یکی از ویژگی هایبسیاری از ، به عنوان مثال ، آیا عوارض جانبی ندارد. از آنجا که Achaab طبیعی است و به منظور بوته، از بدن به عنوان داروهای غربی یا دیالیز آسیب نمی دوباره. اضافه کردن به آن ، در بسیاری از فعالیت های عامل گیاهی، و از مداخله از این مواد به بدن ، و در حال گسترش است هر عروق . در کنار آن ، این است که بهبود آسیب گلومرولی، و Thvv اکسیژن حق وتو . این Achaab و با برخی از مواد به هم متصل ، و جذب سرگیجه که مقدار خون در کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی را تنظیم ، و جلوگیری از خون Tljt امکان پذیر است. پس چگونه کار می کند این علف هرز ؟

این نهاد که علف هرز در کیف، البته، این درمان گیاهی برای برخی از دستگاه . و این گیاهان بسیار خوب است. و قرار می دهد این گیاهان در کل ، و استفاده از برخی از دستگاه ، و آنها را وارد این پوست بدن گیاهی، و هیچ عوارض جانبی ندارد ، به بدن آسیب نمی زند. از آنجا که روند کند به نیاز ندارد و پوست را کاهش دهد نیست. اگر این فرآیند را درک نمی کنند ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت در هر زمان ممکن است مشورت شود.

سلول های بنیادی .

بسیاری از مردم شنیده ام که پیوند کلیه ، و تعداد کمی از مردم سلول های بنیادی می دانند . این روش درمان با پیوند کلیهمتفاوت است. پیوند کلیه بدان معنی است که این ایمپلنتهای جدید به طور کلی از هر جای دیگری در بدن، و سلول های بنیادی است که به سلولهای جدید در بدن افزایش یافته است. و این سلول ها را از خانواده اش را که ممکن است، و است که می تواند از خود بیمار است. این روش درمان Alshla ، اما میزان بقا بالا است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، و اگر شما می خواهید برای دریافت این روش درمانی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان امکان پذیر است. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته ممکن است، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.