شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه

نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه

مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان نارسایی کلیه مرحله نهایی شناخته شده است. در این مرحله ، مردم به احتمال زیاد به عفونت ناشی از ایمنی پایین و مقاومت کم بدن حمله کردند. عفونت در نظر گرفته می شود مشترک علت مرده است. بنابراین ، مهم است که برای جلوگیری از عفونت . چند راهنمایی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه وجود دارد.

عفونت شایع عبارتند از ، عفونت تنفسی ، عفونت ادراری ، عفونت دستگاه گوارش ، و غیره اقدامات باید برای جلوگیری از این عفونت ها گرفته شده است.

نکته 1 . استراحت خوب و ورزش در حد متوسط ​​تا زمانی که تغذیه کافی، مقاومت در برابر مبارزه با تهاجم باکتری ها و ویروس ها را بالا ببرد.

نکته 2 . تمیز نگه داشتن اتاق و توجه OTتهویه. یک محیط راحت و تمیز باکتری ها و ویروس ها دور نگه خواهد داشت .

نکته 3 . اگر شما توسط خارش پوست مشکل ، به شما پیشنهاد به پاک کردن پوست خود را با هر روز آب گرم به تمیز نگه داشتن پوست . آیا به یاد داشته باشید که شما می توانید پوست در صورت ایجاد عفونت خراش نیست. این بهتر خواهد بود برای نگه داشتن پوست .

نکته 4 . توجه به بهداشت غذایی . شما بهتر است طبخ در خانه و اجتناب از مواد غذایی خام و سرد ، خوردن غذای یک شبه نمی خورند.

نکته 5 . دستان خود را بشویید . انجام حوله صورت و مسواک را با دیگران به اشتراک بگذارید . مسواک زدن دندان های خود را به طور منظم برای حفظ بهداشت دهان و دندان .

نکته 6 . در صورت بروز علائم عفونت مانند تب، اسهال ، سرفه ، و غیره، شما باید یک درمان در بیمارستان به جای مصرف دارو توسط خودتان را .

راهنمایی در بالا برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه مهم است. آنها را در ذهن نگه دارید و می توانید عفونت را به بیشترین حد جلوگیری می کند. اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید. من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.