نفروپاتی IgA و کراتینین 4.2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس

پنج شنبه 22 اسفند 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و کراتینین 4.2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس

نفروپاتی IgA و کراتینین 4.2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA ، اگر شما در حال تجربه کراتینین 4.2 ، چه اطلاعاتی باید می دانید ؟ بدون شک دکتر شما به شما چند پیشنهاد رژیم غذایی برای کمک به کاهش سطح کراتینین وجود دارد. آیا می ملاس blackstrap می خورید ؟ برای پیدا کردن پاسخ ما را دنبال کنید.

کراتینین 4.2 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله بیماری مزمن کلیوی 4 ، مرحله پیشرفته دوم از بیماری های کلیوی ، به اندازه کافی عملکرد کلیه به گفتن است که در حال حاضر دچار اختلال میشود. از اینجا، آن را نیز خوب می گویند نفروپاتی IgA خود را توسعه داده است نارسایی مزمن کلیه . در بسیاری از کشورهای دیگر ، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده ای نزدیک مورد نیاز اگر شرایط توسعه به نارسایی کلیه است.

ملاس Blackstrap بسیار متراکم در انواع خواص غذایی است که برای بدن مفید می باشد. بسیاری از مردم در حال حاضر با استفاده از ملاس blackstrap نه تنها به عنوان شیرین کننده اما همچنین اضافه کردن عطر و طعم بیشتر به شیرینی است. اما آن را نشانی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 4.2 معنا نیست که مجاز به خوردن ملاس blackstrap .

ما ذکر کرده اند که کراتینین 4.2 می تواند از کاهش شدید در عملکرد کلیه بگویید، و کلیه ها قادر به حفظ تعادل الکترولیت ، که باعث افزایش پتاسیم مشترک در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیده می شود. هنگامی که سطح پتاسیم بالاتر از محدوده طبیعی، مواد غذایی با پتاسیم بالا اجتناب خواهد شد . با این حال، این واقعیت است که ملاس blackstrap با پتاسیم پر شده است.

یک رژیم غذایی سالم و مناسب واقعا می تواند در کمک به جلوگیری از افزایش ادامه در سطح کراتینین به درجه خاصی ، اما قادر به مقابله با این مشکل از ریشه است . ما بر این باور است که ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه می شود تنها و بهترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا و کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه ، پس از آن به منظور بهبود کیفیت زندگی است. خوب، اگر شما هنوز هم علاقه مند به پیشنهاد رژیم غذایی است که انتظار می رود به کاهش کراتینین 4.2 می باشد ، شما در حال استقبال به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com و اگر شما مشتاق به در مورد راه های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه یادگیری، تمایل به ما ترک پیام زیر کلیک کنید. به یاد داشته باشید که ما در اینجا در برابر این بیماری مبارزه همراه با شما .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA و کراتینین 4, 2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.