آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه

دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه

آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه

نارسایی کلیه ، بیماری های کلیوی بیشتر ، و بیماری مزمن کلیه به شدت آسیب دیده در کل ممکن است، فکر می کند که بیشتر بیماران از بیماری مزمن کلیه و نارسایی مزمن کلیه است ارتباط نیست، و این ایده Alkhtaúh ، بنابراین آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه ؟

بله، ممکن است، هر بیماری کلیوی توسعه شکست در کل در فینال . بیماری مزمن کلیه و علائم ، مانند فشار خون بالا، یا تورم یا کم خونی، یا پروتئین آلبومینوری و غیره با گذشت زمان ، این علائم منجر به عوارض امکان پذیر است، و یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه در روش عالی درمان کنید، این بیماری مورد شدید می شود.

چه عاملی برای ترویج توسعه از بیماری مزمن کلیه به نارسایی مزمن کلیه ؟

اول، فشار خون بالا . کل فشار خون بالا آسیب دیده نه تنها ، آن است که یک قلب آسیب دیده و مغز به عنوان امکان پذیر است، اگر بیمار فشار خون بالا، و مورد شدید از این بیماری که ممکن است، بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه به سرعت همیشه .

دوم، پروتئین آلبومینوری . نتایج این عامل در آسیب گلومرولی و لوله های Cdida ، و تشدید آسیب ها ، از نظر بهبود بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه .

در کنار آن، است Aalawaml شود ، و اگر شما می خواهید بدانید Baltesel ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت ممکن است مشورت ، و دکتر به شما می گوید به صورت رایگان.

چه روش درمان برای بیماری مزمن کلیه و یا بیماری کلیوی ؟

هنگامی که روش Aosl از درمان، و تنها برخی از دیالیز کمی بیمار است. اما این مطالعه می گوید دیالیز روش عالی نیست، وبسیاری از عوارض جانبی است . نه می تواند درمان شود بیماری کلیوی ، و اگر بیمار شویی کلیه و افزایش زمان دیالیز Alastmrara . بنابراین روش درمان است ؟ بله ، ممکن است . این روش از درمان های امنیتی ، از آن کمک می کند تا بیمار به درمان .

دوستان عزیز، من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته ممکن است، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، اگر شما مشکلاتی را برای بیماری های کلیوی ، و یا می خواهند بدانند که اطلاعات در مورد نارسایی کلیه و یا بیماری مزمن کلیه ، و شما می توانید ایمیل برای ما ارسال در هر زمان ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان امکان پذیر است. و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.