چگونه می توانم شما احساس می کنید هنگامی که شما شروع دیالیز

پنج شنبه 15 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه می توانم شما احساس می کنید هنگامی که شما شروع دیالیز

 چگونه می توانم شما احساس می کنید هنگامی که شما شروع دیالیز


دکتر من توصیه من برای شروع دیالیز در اسرع وقت. و من می خواهم بدانید که چگونه می تواند به من احساس می کنم یک بار من شروع دیالیز؟ بهبود بعد از درمان وجود دارد؟

معمولا برای بیمارانی که دیالیز برای اولین بار، آنها ممکن است تفاوت های آنی را در شما احساس می کنید احساس راحتی کنید. با این حال، در برخی موارد، کاهش دیالیز بدتر حین یا بلافاصله بعد از این عبور است. همانطور که دیالیز به حذف سموم در خون کمک می کند، شما ممکن است احساس بسیار بهتری بعد از دیالیز.

با این حال، ممکن است برخی از اثرات جانبی از قبیل احساس خستگی، تهوع، استفراغ، و حتی سکته مغزی و غیره به وسیله آن، به شما پیشنهاد توسط کارکنان بهداشتی مراقبت از خود را در کنار شما در طول دیالیز مراقبت را نشان می دهد. کمک بیشتر، ایمیل به kidneyservice@hotmail.com. و ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شروع دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.