دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست

دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست

دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست

بسیاری از مردم بر روی دیالیز حمل زمانی که بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه به بطور منظم احساس برخی از علائم . خارش پوست یکی از علائم شایع در نارسایی مزمن کلیه است . دیالیزی می توانند به تسکین خارش پوست ؟

علل خارش پوست در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

کلیه ها مسئول تخلیه مواد سمی در خون را به تمیز نگه داشتن خون و نگه داشتن بدن ما سالم هستند. وقتی بیماری وارد به نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 15٪ است . بنابراین، سموم را نمی توان به طور کامل حذف شود و آنها در خون واریز خواهد شد. برخی از سموم از طریق پوست تخلیه شده و باعث تحریک . بنابراین شما احساس خارش دار باشد. این دلیل اصلی خارش پوست در نارسایی کلیه است .

نیز از عوامل دیگری هستند که در خارش پوست است، مانند سطح بالایی از فسفر، کم آبی بدن ، ترشح کمتر از نفت ، و غیره وجود دارد

دیالیزی می توانند به تسکین خارش پوست ؟

دیالیز به عنوان کلیه مصنوعی ، استفاده می شود که برای کمک به کلیه ها انجام برخی از کارهایی که کلیه ها قادر به انجام این کار در نظر گرفته . فیلتر کردن سموم از اهداف که دیالیز می تواند دستیابی است . این می تواند برخی از سموم مولکولی کوچک را حذف کنید. خارش پوست می تواند تا حدودی بعد از دیالیز ، رها شوند.

اما این روش اساسی برای از بین بردن خارش پوست است. چرا من می گویند که؟ دلیل این است که دیالیز تنها درمان جایگزینی است . این می تواند سموم تخلیه نیست به اندازه کافی . بیشتر چه، یک بار دیالیز متوقف می شود، مواد سمی در خون ساخت تا دوباره. پوست پس خارش دوباره عود خواهد کرد .

بهترین درمان برای خارش پوست چیست؟

موثرترین راه برای مقابله با خارش پوست است به منظور بهبود عملکرد کلیه ، به این ترتیب سموم خواهد شد به طور طبیعی تخلیه می شود. چه درمان با هدف بهبود عملکرد کلیه ؟ در اینجا داغ فشرده درمان پیشنهاد شده است . این یک درمان گیاهی طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است . این یک برنامه خارجی است. سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

از بالا ما می توانید ببینید که دیالیز می تواند خارش پوست را کاهش دهد ، اما از آن است که بهترین درمان است. اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی هستند ، اجازه دهید من با ارسال به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com و یا زیر ترک یک پیام دانم . من به شما اطلاعات بیشتر را !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.