شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه

آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه

آیا کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه ؟ بسیاری از بیماران این سوال را بپرسید . به عنوان یک ماده در واقع، پاسخ بستگی به شرایط کراتینین شما . وضعیت، بیماری های مختلف از یکدیگر است ، بنابراین هیچ پاسخ دقیق به این سوال وجود دارد.

علت کراتینین بالا

کراتینین بالا نمادی از کاهش عملکرد کلیه است و درجات مختلفی از آن وجود دارد. گلومرول سالم می تواند کراتینین به خارج از بدن دریافت کنید. اما برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، میزان فیلتراسیون گلومرولی خود (GFR) به تعداد زیادی کاهش می دهد. کراتینین در بدن شما جمع شده و باعث بسیاری از عوارض . اگر سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است ، این بدان معناست که بیشتر از عملکرد کلیه های شما آسیب دیده و شما باید درمان را فورا دریافت خواهید کرد.

آیا کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه

به طور کلی، آن را دشوار است به علت نارسایی کلیوی اگر شما شرایط را پیدا کرده و درمان آن را در زمان و به طور موثر . سطح کراتینین را می توان با درمان و رژیم غذایی صحیح کاهش یافته است.

درمان کراتینین بالا

از آنجا که کراتینین بالا است که بیماری کلیوی ایجاد می شود، ما باید ریشه این بیماری را درمان کنند. درمان فشرده سازی داغ است به شما توصیه می شود. این درمان استفاده شود خارج است . این هیچ عارضه جانبی مانند دیگر درمان های سنتی و کند هیچ آسیبی به بیماران . عملکرد کلیه را توسط داروهای موثر چینی بهبود یافته است و بسیاری GFR به سطح نرمال خواهد شد. اگر شما علاقه به این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و با ما تماس بگیرید .

درباره رژیم غذایی برای کراتینین بالا ، غذاهای کم نمک و کم پروتئین ها پیشنهاد شده است. اگر شما علائم و نشانه های فشار خون بالا و تورم ، به شما پیشنهاد به خوردن سدیم کمتر است. علاوه بر این، شما باید میوه های تازه و سبزیجات است که خوب است به شرط خود را بخورند.

آنچه شما باید بدانید این است که نارسایی کلیه تنها یک مرحله از بیماری کلیوی است . اگر شما بیماری خود را درمان قبل از آن، آن را نمی خواهد شد. اگر شما هنوز هم شک دارند مورد خواهد کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند. ما همیشه در اینجا به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.