شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه

درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک عبارت وحشتناک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است . بسیاری از مردم فکر می کنم که آن را فراتر از درمان است و آنها را از اعتماد به نفس را به زندگی از دست بدهند. به عنوان یک ماده در واقع ، برخی از درمان های دیگر طبیعی به بهبود وضعیت نارسایی کلیه فراتر از دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک درمان با نام تجاری جدید ، که در طب سنتی چینی ( TCM ) بر اساس است . این ترکیب کاملی از گیاهان چینی و فن آوری های پیشرفته غربی و تجهیزات پزشکی مدرن است. این یک درمان خارجی است ، که در آن دارو را متلاشی خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و به طور موثر. این درمان می تواند سلول های دچار اختلال کلیوی بازگرداندن و محافظت از عملکرد کلیه . در نتیجه بهبود عملکرد کلیه به طور موثر.

حمام دارو

با صدمه به کلیه، سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن و جریان خون به کلیه ها کاهش خواهد ساخت تا . از یک طرف ، زمانی که در حمام خیس ، منافذ عرق شما باز خواهد شد تا و برخی از داروهای موثر می تواند بدن را از طریق آنها را وارد کنید. دارو می تواند گردش خون را بهبود برای افزایش جریان خون به کلیه ها . از سوی دیگر ، می تواند کمک به حذف مواد زائد سوخت و ساز بدن و مایع اضافی را از بدن است. به این ترتیب، علائم تورم ، خارش پوست و مشکلات دیگر کاهش خواهد یافت.

تای چی

تای چی یکی از هنرهای رزمی چینی را بر اساس فلسفه چینی یین و یانگ است . اگر شما به دنبال راهی برای پاک نشانه های نارسایی کلیه ، تای چی انتخاب خوبی است . این می تواند به کاهش فشار خون با کاهش از 3 تا 32mmHg در فشار سیستولی و از 2 تا 18mmHg در فشار دیاستولیک کمک کند. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می توانم در یک خواب خوب نیست . پس از ورزش به مدت تای چی ، کیفیت خواب شما خواهد شد افزایش زیادی.

برخی از درمان های دیگر طبیعی به بهبود وضعیت نارسایی کلیه وجود دارد ، شما می توانید دکتر آنلاین ما آزادانه مشورت کنید. نارسایی کلیه است که مهیب نیست و می توان آن را با درمان های موثر کنترل می شود. ارسال یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com اگر شما مشکلات را در راه مبارزه با نارسایی کلیه. موفق باشید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.