FSGS با کراتینین 4.9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز

چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 4.9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز

FSGS با کراتینین 4.9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز

به نظر می رسد که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز مبتلا به بیماری کلیوی چگونه برای جلوگیری از دیالیزمسائل مشترک است که مردم نگرانی در اینجا ما به این سوال مورد بحث است : چگونه برای جلوگیری از دیالیز اگر شما با FSGS با کراتینین 4.9 حمله کردند ؟

اگر سطح کراتینین می رسد سطح خاصی و علائم ، دیالیز استفاده می شود به کاهش سطح کراتینین بالا و تخفیف علایم است. FSGS توسط آسیب گلومرول با سپرده ایمنی پیچیده در سلول های اپی تلیال از گلومرول مشخص می شود. سپس تابع فیلتراسیون گلومرول خواهد بود کاهش می یابد. در نتیجه، کراتینین در خون ساخت . کراتینین 4.9 بالاتر از سطح طبیعی است که 0.5-1.3mg/dl . بدون درمان مناسب است، کراتینین انباشته خواهد به آسیب بیشتر منجر شود. در گذشته، دیالیز خواهد شد چگونه برای جلوگیری از دیالیز : اعمال شود اما اگر درمان در زمان ، شما می توانید دیالیز با موفقیت پس از آن در اینجا اجتناب از سوال است ؟

در مرحله اول، شما باید کراتینین 4.9 کاهش و جلوگیری از عوارض بیشتر است. برخی از جنبه های است که شما باید در روند کاهش سطح کراتینین توجه وجود دارد.

A. توجه به رژیم غذایی خود را . شما پیشنهاد برای محدود کردن مصرف پروتئینبرای کاهش تولید ضایعات و کاهش بار کلیه ها.

B. آیا ورزش . ورزش در حد تعادل ( آهسته دویدن ، شنا کردن ، پیاده روی ) خوب برای وضعیت جسمی شما می باشد. این می تواند بدن خود را تقویت و افزایش ایمنی .

C. با روحیه ی خوب نگه دارید . گزارش شده است که نگرش مثبت به کاهش سطح کراتینین بالا کمک خواهد کرد که بهبود ایمنی ، به این ترتیب .

در مرحله دوم، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده کار اصلی برای جلوگیری از دیالیز است .

سلول های کلیوی هنگامی که آسیب دیده ترمیم شده ، عملکرد کلیه را بهبود بخشیده خواهد شد . بنابراین، آن را غیر ضروری را به انجام دیالیز است . داغ فشرده درمان توصیه می شود برای رسیدن به این هدف . در این روش درمانی طبیعی ثابت شده است موثر باشد. به وضوح روشن است تلاش . اگر شما علاقه مند هستند آن ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، من به شما اطلاعات دقیق به من بدهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 4, 9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.