تکرار سندرم نفروتیک

پنج شنبه 15 فروردين 1392
ن : lafee

تکرار سندرم نفروتیک

 تکرار سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک، بیماری کلیوی است که به راحتی reoccurs است. چرا از آن عود؟ چگونه برای جلوگیری از وقوع آن؟ این مقاله به شما کمک خواهد کرد که پاسخ را پیدا کنید!

چرا تکرار سندرم نفروتیک اتفاقی می افتد؟

در اغلب موارد، سندرم نفروتیک تکرار شرح زیر است مرتبط با اختلال سیستم ایمنی بدن، از جمله به عنوان سرد، آنفولانزا، عفونت، تب و غیره

برای تحقیق سال، سندرم نفروتیک است به اختلال خود ایمنی ایجاد می شود. با این حال، به عنوان درمان می کند آخرین تحقیقات پیروی نمی کنند، شما فقط ممکن است بهبودی از بیماری کلیوی، اما نه از سیستم ایمنی زمینه ای است. به همین دلیل است که یک اختلال ایمنی خفیف ممکن است به سندرم نفروتیک خود را به عقب تماس بگیرید.

بدین ترتیب، کلید را برای مقابله با تکرار سندرم نفروتیک است برای کنترل سیستم ایمنی بدن مشکل است.

چگونه برای جلوگیری از تکرار سندرم نفروتیک؟

همانطور که در بالا ذکر شد، پیدا کردن درمان برای سیستم ایمنی بدن خواهد شد اولین چیزی که برای انجام این کار، به منظور جلوگیری از تکرار سندرم نفروتیک.

ایمن درمانی

در حالی که نام خود را ارسال پاسخ را ندارید biotherapy که مربوط به سیستم ایمنی بدن است. ایمونوتراپی برای درمان بیماری کلیه است. بیش از 95٪ از بیماری های کلیوی مربوط به ایمنی مشکل است. همچنین دیابت آسیب اتوایمون است.

ایمونوتراپی به بازسازی سیستم ایمنی آسیب دیده کمک می کند و با استفاده از سیستم جدید ایمنی به مبارزه علیه بیماری کلیوی است. تا زمانی که علت ریشه ای می تواند کنترل شود، آن است که به سختی برای یک ماشه برای القاء تکرار سندرم نفروتیک.

بهبود ایمنی

علاوه بر ایمونوتراپی، راه هایی برای بهبود ایمنی نرخ برای تحریک سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد. در اینجا چند راهنمایی برای بهبود ایمنی برای در نظر گرفتن.

- کاملا سیگار کشیدن

- سالم و رژیمی

- ورزش به طور منظم.

- خواب کافی

- نظارت بر فشار خون شما و نگه داشتن آن را تحت کنترل

- ایجاد یک شبکه اجتماعی قوی

- نگه داشتن یک نگرش مثبت

زندگی سالم بهترین راه طبیعی برای افزایش ایمنی خود، که همچنین کمک می کند تا بازسازی یک سیستم ایمنی سالم است. این یک راه اساسی برای معکوس سندرم نفروتیک است. نا امید به پیدا کردن غذاهای مفید برای بهبود ایمنی؟ ترک یک پیام زیر و لیست مواد غذایی در حال حاضر!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.