چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS

پنج شنبه 24 بهمن 1392
ن : lafee

چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS

چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS

 
بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS شکایت از خارش پوست در طول و یا مدت کوتاهی پس از دیالیز . این بسیار سخت است و به شدت کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. پس چه باعث خارش پوست در بیماران دیالیزی با FSGS ؟

FSGS به عنوان آسیب گلومرولبرجسته. با توسعه این بیماری ، بیشتر و بیشتر گلومرول آسیب دیده خواهد شد . بنابراین عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت . به عنوان یک نتیجه ، بیماران یک سری از بروز علایم است. خارش پوست گنجانده شده است. اگر کسی رفتن را از طریق دیالیز، خارش پوست خواهد بود جدی تر. مطلب زیر به طور عمده در casues از خارش پوست در dilaysis بیماران مبتلا به FSGS تمرکز می کنند. در خواندن لطفا .

هنگامی که گلومرول آسیب دیده ، کلیه ها دیگر قادر به خوبی فیلتر مواد زائد مانند کراتینین ، اوره ، guanidines ، فنل ها ، آمین چرب ، و غیره به طوری که آنها در خون تجمع می یابد. دیالیز می توانید آنها را به طور کامل حذف نمی کند. از آنجا که آنها می تواند توسط کلیه ها نمی شود فیلتر شده ، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست را تحریک خواهد کرد و منجر به خارش پوست .

هنگامی که عملکرد کلیه با FSGS قطره ، کلیه ها قادر به نگه داشتن الکترولیت در تعادل نیست. elelctorlyte اضافی در خون تجمع می یابد. اگر سطح فسفر بالا می رود ، آن را به در خارش پوست شود.

، علاوه بر این، پوست خشک است نیز مربوط به خارش پوست . در بیماران دیالیزی پوست خشک بیشتر آشکار است becasue هنگامی که مقدار زیادی از آب است از طریق دیالیز حذف ، کم آبی بدن رخ می دهد. کم شدن آب بدن در پوست خشک شود ، که می تواند خارش پوست casue .

این casues اصلی خارش پوست در بیماران دیالیزی با FSGS می باشد. اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر، شما می توانید از پزشکان آنلاین بپرسید، آنها به شما survice دوستانه به من بدهید. درمان باید در زمان برای جلوگیری از مشکلات بیشتر . شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای درمان های طبیعی ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.