علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه

سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه

علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه

 
 بیماران دچار نارسایی کلیه خواهد شد بسیاری از علائم مانند خارش پوست ، تهوع، استفراغ ، فشار خون بالا ، خستگی و غیره توسعه دهد. گرفتگی عضله یکی از علائم رایج این بیماری است . پس از علل گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه چه هستند ؟

گرفتگی عضله یکی از نشانه های مزاحم در نارسایی کلیه است . ممکن است دردناک . هنگامی که آن را در شب اتفاق می افتد، کیفیت خواب شما را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. موارد زیر از علل احتمالی گرفتگی عضلانی می باشد. شما می توانید آنها را به عنوان یک مرجع را و درمان بر اساس .

A. کلسیم خون پایین علت اصلی گرفتگی عضله است. موارد زیر از علل کلسیم خون کم است.

- سطح بالایی از فسفر است. کلیه نتواند به تخلیه فسفر اضافی در خون را به خوبی . آنها در خون تجمع می یابد و باعث ایجاد سطح فسفر بالا، که سطح کلسیم کاهش می دهد.

- ترشح ناکافی ویتامین هورمون D. ترشح یکی از کار کلیه ها می باشد . کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی ویتامین D در نارسایی کلیه است. کار ​​اصلی ویتامین B است که برای حفظ تعادل کلسیم و فسفر است. کلیه ها می تواند به فسفر اضافی تخلیه نمی کند، بنابراین سطح کلسیم می شود کاهش خواهد یافت.

- برخی از ادرار آور نیز ترشح کلسیم را افزایش می دهد .

سندرم پای بی قرار B. . از آنجا که اختلال متابولیک ، بیماران ممکن است با سندرم پای بی قرار، که گرفتگی عضلات باعث می شود که حمله کردند.

C. در نارسایی کلیه ، نه تنها عملکرد کلیه آسیب دیده است، سیستم عصبی نیز تحت تاثیر قرار . اختلال سیستم عصبی نیز می تواند به کرامپهای عضلانی منجر شود.

برای بیماران مختلف ، علل گرفتگی عضلانی متفاوت است. اگر شما این علائم مشکل ، به شما پیشنهاد را به بررسی و کشف علت دقیق آن . شما همچنین می توانید گزارش پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه ما به شما برخی از درمان های طبیعی با توجه به شرایط خاص خود را.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.