آیا سرگیجه علت دیالیز

یک شنبه 20 بهمن 1392
ن : lafee

آیا سرگیجه علت دیالیز

آیا سرگیجه علت دیالیز

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟ این است که اغلب توسط بیماران دیالیزی پرسید. برخی از بیماران از سرگیجه رنج می برند در طول یا بعد از دیالیز . حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟

دیالیز استفاده شده است که عملکرد کلیه افت به 15 ٪ و یا حتی کمتر . آن دسته از بیماران که با علایم جدی مشکل ، مانند فشار خون بالا، تورم ، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، و غیره نیز پیشنهاد را به انجام دیالیز . دیالیز کافی می تواند کمک به تسکین برخی از علائم و کنترل پیشرفت بیماری .

با این حال، دیالیز نیز چیزی است که بسیاری از بیماران را بترساند. دلیل این است که دیالیز بیماران آوردن بسیاری از اثرات جانبی ، که آنها را دیوانه خواهد شد درایو . سرگیجه یکی از شایع عوارض دیالیز است .

چگونه دیالیز باعث سرگیجه ؟

دیالیز کمک می کند تا کلیه تخلیه برخی از سموم اضافی و آب در خون است. اگر بیماران به خوبی در فواصل دیالیز کنترل مصرف آب و مصرف آب بیش از حد، آب اضافی در بدن شما باقی بماند. هنگامی که شما در دیالیز هستند، آب اضافی خواهد شد در یک زمان تخلیه شده است. افت ناگهانی مایعات در خون فشار خون پایین است که علت اصلی سرگیجه شود.

چگونه به مقابله با سرگیجه در طی و یا بعد از دیالیز ؟

اگر شما در دیالیز هستند، شما نیز باید مدیریت مصرف آب است. اگر شما خروجی ادرار خیلی زیادی ندارد ، شما باید مصرف آب را محدود به نگه داشتن وزن خشک خوب است.

دکتر بگویید اگر شما احساس سرگیجه در طی و یا بعد از دیالیز . او برخی از تغییرات به دیالیز بعدی خود را .

اگر شما در حال مصرف داروهای ضد فشار خون ، صحبت با دکتر حضور خود را که آیا شما می توانید آنها را قبل از دیالیز است. معمولا، این داروها به قبل از دیالیز گرفته شده برای آنها به فشار خون پایین ، که به سرگیجه می انجامد پذیر نیست.

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟ من فکر می کنم که شما چیزی از این گذر کردم . اگر شما هنوز هم سوال در مورد عوارض جانبی دیالیز یا درمان آنها را داشته باشد ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com یک پیام زیر ترک ، دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید ! بهترین آرزوها !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا سرگیجه علت دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.