داروها برای نارسایی کلیه

پنج شنبه 15 فروردين 1392
ن : lafee

داروها برای نارسایی کلیه

 داروها برای نارسایی کلیه


برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، برخی داروها کمک به مقابله با این علائم و سرعت توسعه آسیب کلیه. مدیریت داروها نقش مهمی در حفظ کلیه شرایط خوب است.

بند فسفر

فسفر دومین ماده معدنی رایج ترین در بدن، پس از کلسیم است. فسفر کمک می کند تا بدن انرژی خود استفاده کنید، برای ساخت استخوان ها و دندان های قوی و حمل اکسیژن به بافت ها است. فسفر اضافی از بدن از طریق ادرار ساخته شده توسط کلیه های سالم برداشته می شود. فسفر در خون شما خواهد ساخت تا زمانی که شما از نارسایی کلیه رنج می برند. سطح فسفر خون بالا مشکل، مانند بسیاری از بیماری های قلبی، بیماری های استخوان، خستگی را تجربه کنید، مشکلات تنفسی و غیره

کلاسور فسفر از بدن جلوگیری از جذب فسفر از غذایی که می خورید، که کمک می کند تا کاهش hyperphsophatemia.

مهارکننده های ACE

مهار کننده های ACE استفاده می شود برای مقابله با فشار خون بالا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، که جلوگیری از آنژیوتانسین I از ایجاد آنژیوتانسین II. این کمک می کند تا عضلات اطراف عروق خونی همواره حالت آرامش و دلی آرام داشته باشید و بزرگ رگهای خونی، که فشار خون را کاهش می دهد.

ARBs

مشابه با مهار کننده های ACE، ARBs حفاظت از رگ های خونی را از اثرات آنژیوتانسین II به طوری که فشار خون را در محدوده امن باقی می ماند. هر دو مهار کننده های ACE و ARBs نه تنها فشار خون را کاهش، اما همچنین توسعه خسارت تاخیر کلیه کمک می کند. هدف فشار خون بیماری کلیه است زیر 130/80 است.

دیورتیک ها

در برخی از علل نارسایی کلیه ممکن است باعث شود شما از مایع از حد رنج می برند و شما تورم تجربه. بیشتر احتمال دارد که در بیماران مبتلا به نارسایی حاد کلیه اتفاق می افتد. در این موارد، شما ممکن است به استفاده از دیورتیک آب بیش از حد به اخراج شده است.

مسکن

بسیاری از مردم با کلیه درد پشت، درد استخوان، درد کیک میوه از جزئی به اعتدال. و ممکن است آنها مسکن برای کاهش گذرا. با این حال، در صورتی که به طور منظم استفاده می شود، از آن خواهد شد عوارض جانبی و باعث صدمه به کلیه ها یکی از آنها است. ماساژ و طب سوزنی ممکن است بهتر انتخاب در کاهش درد و آنها عوارض کمتری نشان می دهد.

داروها برای نارسایی کلیه ها را نمی توان به طور کامل در اینجا ذکر شده است. برای موارد مختلف، داروها نیز تغییر خواهد کرد. به اشتراک گذاشتن داستان خود را و ما خوشحالیم توصیه پزشکی را برای شما برای پیدا کردن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروها برای نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.