نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز

پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز

نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز

دیالیز غیر قابل اجتناب است که نارسایی کلیه ایجاد می شود. با این حال، به نظر می رسد که دیالیز است که توسط بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استقبال نیست. سپس این سوال وجود دارد : چگونه به مرحله دور از دیالیز اگر کسی به نارسایی کلیه را مورد حمله قرار ؟

چرا دیالیز استقبال نمی کند؟

دیالیز به عنوان درمان لازم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ، به ویژه در غرب شناخته می شود. اما به عنوان یک ماده در واقع، آن چیزی است که بسیاری از بیماران می خواهند برای جلوگیری است . دلیل این است که آن را به بسیاری از عوارض جانبی ، خواهد شد که بیماران آوردن بسیاری از درد تولید کند. بیماران در معرض خطر بیشتری با توجه به آن دسته از عوارض جانبی را اجرا خواهد کرد . تابع کوچک کلیه خواهد شد با دیالیز بهبود یافته است. بیشتر چه، دیالیز طولانی مدت آسیب رساندن به عملکرد کلیه انجام دهد. پس بیشتر و بیشتر مردم در حال جستجو برای جایگزین .

چگونه به دور از دیالیز اقامت با نارسایی کلیه ؟

هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. بنابراین اگر شما می خواهید به دور از دیالیز باقی بماند، اولین و مهم چیزی که برای انجام شده است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند.

هستند بسیاری از گزینه های جایگزین طبیعی برای دیالیز مانند داغ فشرده درمان ، چرخه درمان ، درمان با حمام کامل ، تنقیه درمانی ، فتیلهگذاری درمان وجود دارد. بر اساس وضعیت بیماری خود ، دکتر یکی از روش های درمانی برای شما انتخاب می کنید . تمام کسانی که درمان های طبیعی می باشد و آن را بدون عوارض جانبی برای بیماران . با این جایگزین های طبیعی، مواد سمی در خون آزاد شود و خواهد شد، و سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر . بنابراین عملکرد کلیه را می توان به عنوان یک نتیجه بهبود یافته است. اگر شما می خواهید بدانید که درمان مناسب برای شما می باشد ، شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.