روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

به طور کلی، روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه عبارتند از مواد مخدر ( مانند دیورتیک ها) ، دیالیز و درمان رژیم غذایی . شما می دانید، روش های مختلف برای تورم اثرات مختلف درمانی . با این حال، بهترین راه برای درمان تورم در مرحله 4 نارسایی کلیه است ؟ در حال حاضر، اجازه دهید یک نگاهی به این درمان ها !

در مرحله اول، صحبت از مواد مخدر، شاید برخی از بیماران دیورتیک ها را انتخاب کنید. در حالی که دیورتیک برخی از عوارض جانبی در بدن انسان است. اگر بیماران مصرف این داروها برای مدت زمان طولانی ، از آن آسان است به علت اختلال تعادل الکترولیتی مانند هیپوناترمی و هیپوکالمی . برخی از علائم شامل تب، erythron و دیگر واکنش های آلرژیک ممکن است ظاهر می شود. علاوه بر این، وزن از بیماران ممکن است از دست بدهند و دیورتیک ها ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود.

در مرحله دوم، دیالیز می تواند آب بیش از حد از بدن حذف ، اما دیالیز طولانی مدت ، عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده، که می تواند توسط میزان ادرار کاهش یافته است به اثبات رساند. و در طول مدت دیالیز، دیگر سازمان های تغذیه مرخص خواهد شد . که به همین دلیل بیماران احساس خستگی و ضعف بعد از دیالیز است.

سپس، به درمان رژیم غذایی ، بیماران نیاز به محدود کردن مصرف نمک . و خوردن مقداری شکر ، مواد غذایی نشاسته بالا و روغن گیاهی مناسب . سبزیجات و میوه ها نیز ضروری است. همانطور که همه ما می دانیم ، آن است که عاقلانه به ایستادن و یا برای مدت طولانی نشسته ، پس از مصرف به طور منظم ورزش بسیار حیاتی است. علاوه بر این ، لطفا بیش از حد خسته نمی شود در هر زمان .

فشرده سازی گرما درمانی یک درمان طبیعی و بی خطر است. داروهای گیاهی چینی مورد استفاده در این درمان می تواند گردش خون ، تعمیر غشای پایه گلومرولی ، افزایش فیلتراسیون گلومرولی ، حذف پروتئین و اخراج سموم از بدن از طریق گسترش شریان کلیوی حمایت می کنند. علاوه بر این، طب گیاهی چینی دارای عملکرد بازگرداندن عملکرد سوخت و ساز کلیه است. و سلول های ذاتی کلیه نیز می تواند به طور موثر بهبود می یابند. پس از آن هیچ شکی نیست که تورم را می توان به طور کامل درمان می باشد. بیماران می توانند سلامت بدون هیچ گونه درد و یا عوارض جانبی پس از درمان فشرده درمان گرما دوباره به دست آورد .

فشرده سازی گرما درمانی بیماران می خواهد که روی تخت دراز به درمان به عنوان دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است. آن را به عنوان ماساژ چینی توسط بیماران خارجی توصیف ، بسیار راحت است. اگر می خواهید برای درمان تورم های این درمان طبیعی و می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید به ما یک پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا به شما ارائه می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.