انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه

چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه

انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه

 
عملکرد کلیه با بدتر شدن بیماری کلیوی کاهش می یابد. بسیاری از بیماران به دنبال درمان های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه است. در این مقاله، من به شما برخی از گزینه های طبیعی معرفی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

در این روش درمانی است که در طب سنتی چینی است. این است که به خارج با یک دستگاه اسمز استفاده می شود. بدون عوارض جانبی این درمان را به بیماران . این بیماران نیاز به انجام چیزی جز دروغ روی تخت . آن را دوست دارد انجام یک ماساژ . پس از این درمان ، به شما احساس آرامش .

گیاهان اثرات در ضایعات کلیوی را زمانی که آنها به بدن خود را با دستگاه اسمزنفوذ . آنها می توانند به اهداف از جمله عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تجزیه ماتریکس خارج سلولی دست یابد. عملکرد کلیه را بهبود بخشید خواهد شد اگر سلول های کلیه ها تعمیر. برای کسب اطلاعات ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.

سلول های بنیادی .

در این روش درمانی یک درمان طبیعی است. آن را در از بین بردن پیچیده ایمنی بدن، بهبود عملکرد کلیه و تنظیم ایمنی نظم هدف . در این روش درمانی شامل شش مرحله : آزمون های ایمنی ، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، بلوک ایمنی ، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی . در جریان این فرایند، ساختار کلیه خواهد شد بازسازی و عملکرد کلیه خواهد شد بهبود یافته است زیادی. میخوام اطلاعات بیشتر ؟ صحبت به دکتر آنلاین .

درمان رژیم غذایی .

رژیم غذایی یک گزینه طبیعی مهم در جهت بهبود عملکرد کلیه است. یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری . معمولا، به شما پیشنهاد به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین برای کاهش بار کلیه ها. رژیم غذایی کم نمک نیز ضروری است و به کاهش خطر احتباس آب و سدیم و فشار خون بالا . غذاهای ویتامین بالا مانند میوه ها و سبزیجات تازه پیشنهاد به منظور افزایش ایمنی و دوباره پر کردن مواد . هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص. آن را با تغییر وضعیت بیماری تغییر می کند. بنابراین شما باید دکتر خود را برای یک برنامه رژیم غذایی خاص مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.