درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7.8 در سندرم نفروتیک

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7.8 در سندرم نفروتیک

درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7.8 در سندرم نفروتیک

در زندگی روزمره ما ، تعداد زیادی از مردم در حال تحمل بیماری کلیه است. سندرم نفروتیک در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع نارسایی مزمن کلیه . و سطح کراتینین بالا می تواند یک نشانه مشترک با توسعه این بیماری . ما را دنبال کنید تا در مورد درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا 7.8 در سندرم نفروتیک یاد بگیرند.

سطح کراتینین بالا 7.8 بدان معنی است که عملکرد کلیه خود را به شدت آسیب دیده است و این وضعیت در حال حاضر در آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه ، و ما می توانیم آن را به مرحله آخر بیماری کلیوی (ESRD) . بنابراین اگر آن را می توانید در زمان نمی تواند درمان شود، سطح کراتینین بالا خود را به با ظهور دیگر علائم و عوارض افزایش ادامه خواهد داد. به منظور مهار توسعه بدخیم این بیماری ، پزشکان ممکن است از توصیه های شما به انجام دیالیز .

صحبت از دیالیز درمان ، می تواند عملکرد دفعی کلیه جایگزین ، اما می تواند به جای تابع ترشح و سوخت و ساز در بدن را ندارد . اگر چه وضعیت کلی بهبود یافته است، عوامل بیماری زا هنوز هم وجود دارد . در نتیجه، دیالیز درمانی می تواند به سندرم نفروتیک را از ریشه درمان نمی کنند. آیا درمان بهتر برای بیماران وجود دارد؟ شاید ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوب شما است .

فن آوری هسته ای از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی با استفاده از داروهای گیاهی چینی موثر برای تعمیر آسیب کلیه ها. طب گیاهی طبیعی به طور کامل می تواند انتشار مواد تشکیل دهنده موثر برای در کلیه مجروح عمل می کنند. سپس با استفاده از مایع نافذ موثر و دستگاه های اسمز ، طب گیاهی موثر می تواند به داخل ضایعه کلیوی وارد کنید برای رسیدن به هدف از درمان موثر برای بیماری کلیه است. با صرف عروق خون ، ضد التهاب ، ضد انجماد ، ارائه عناصر غذایی و ترویج تکثیر DNA ، سموم و آب بیش از حد می تواند از بدن اخراج شد. و مقدار کراتینین به طور طبیعی کاهش می دهد. بنابراین، کاهش سطح کراتینین بالا 7.8 و سطح کراتینین بالا در سندرم نفروتیک یک واقعیت های این درمان می شود.

در این روش درمانی ابتکاری می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی از بین بردن و رسیدن به هدف از تعمیر کلیه آسیب دیده ، بهبود عملکرد کلیه ، کاهش مقدار کراتینین بالا در نهایت . به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک ، اگر شما با درمان فعلی خود را برای رسیدن به سطح کراتینین 7.8 راضی نیست و می خواهم به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، ما خوشحالیم که کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7, 8 در سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.