باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید

باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید

شاید شما تعجب خوردن برخی از غذاها برای کاهش کراتینین بالا . برنامه رژیم غذایی به خوبی مدیریت می کند کمک می کند تا حدی. در مقایسه با درمان دارویی ، درمان رژیم غذایی هیچ عارضه جانبی و ارزان تر است.

اگر کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود ، برخی از غذاهایی که باید از خوردن و اجتناب وجود دارد. اگر شما آنها را به دقت مطالعه نمی کند، سطح کراتینین خواهد شد از بخت بد افزایش یافته است. من را دنبال کنید تا ببینید که چه باید به شما برای کراتینین بالا در رژیم غذایی اطلاع می دهد.

پروتئين

هنگامی که شما تجربه اختلال در عملکرد کلیه ، رژیم غذایی کلیه ممکن است بخواهید شما را به محدود کردن میزان پروتئین . می ازوتمی به شما رخ می دهد که سطح کراتینین شما بالا است. برای جلوگیری از بدتر شدناختلال عملکرد کلیوی ، شما بهتر است محدود کردن مصرف پروتئین است. شما در حال پیشنهاد را به پروتئین با کیفیت بالا و در صورت لزوم ، مانند ماهی، تخم مرغ و گوشت بدون چربی .

سدیم و آب

سدیم و آب لازم نیست محدود می شود اگر شما علائم و نشانه های الیگوری ، فشار خون بالا و تورم ندارد. شما می توانید کمتر از آنها را . هنگامی که این علائم رخ می دهد، شما باید مصرف سدیم و آب به شدت در مورد احتباس آب و سدیم اتفاق می افتد محدود می کند. بیش از حد سدیم و آب را از وضعیت اختلال در عملکرد کلیه را تشدید و افزایش سطح کراتینین .

پتاسیم

اگر شما رخ می دهد که نشانه ای از پتاسیم بالا با سطح کراتینین بالا ، شما باید مواد غذایی با پتاسیم غنی ، از قبیل موز ، کلم بروکلی، سیب زمینی و پرتقال ، اجتناب کنند. بنابراین، غذاهای کم پتاسیم را به شما توصیه می شود : خیار، هویج، سیب، انگور و غیره. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد غذاهای کم پتاسیم، شما می توانید به دکتر آنلاین آزادانه صحبت کنید.

فسفر

گاهی اوقات کم خونی رخ می دهد اگر سطح پتاسیم خیلی بالا است. بنابراین بیماری کلیهخواهد شد جدی تر و سطح کراتینین بالاتر خواهد بود . ذرت، شکلات و محصولات لبنی که دارای پتاسیم بالا برای شما ممنوع است.

علاوه بر این، شما باید مقدار الکل را محدود کنید و سعی کنید بهترین خود را برای ترک سیگار . بهداشت مهم ترین کار برای شما می باشد.

چه باید برای کراتینین بالا در رژیم غذایی متوجه من ساخته شده است برخی از غذاها که شما باید کمتر و یا جلوگیری از . اگر شما تعجب می کنم دانستن اینکه آیا یک ماده غذایی خاص برای شما خوب است و یا برخی از غذاهای دیگر است که شما باید بخورید نمی باشد ، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل . ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.