راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه

راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه

 احساس خستگی در نارسایی کلیه بیشتر آشکار است . این به شدت زندگی عادی بیماران را تحت تاثیر قرار . هیچ انرژی و هیچ خلقی را به انجام فعالیت های وجود دارد. راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

چگونه خستگی در نارسایی کلیه رخ می دهد ؟

در نارسایی کلیه ، کلیه ها قادر به کار به طور معمول نیست. خستگی است که عمدتا به کم خونی است که با عدم EPO ، هورمونی است که به کمک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون به علت . سلول های قرمز خون خواهد اکسیژن را به تمام بدن حمل می کنند . در غیر این صورت ، اگر دیالیز در نارسایی کلیه اعمال ، خستگی خواهد شد جدی تر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون از طریق دیالیز از دست داد. این است که چگونه خستگی در نارسایی کلیه رخ می دهد.

روش های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه .

درمان فشرده سازی داغ . در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود سلول های کلیه است. این است که از TCM توسعه یافته است. تفاوت بین TCM و این درمان این است که از خارج استفاده می شود و می تواند اثرات بهتری دست یابد. این می تواند خستگی را از ریشه درمان . هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، ترشح EPO افزایش خواهد یافت ، تا که به سلول های قرمز خون . بنابراین خستگی برطرف خواهد شد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای اطلاعات ارسال .

درمان رژیم غذایی . رژیم غذایی مناسب نیز می تواند به رفع خستگی کمک کند. غذاهای غنی از آهن هستند انتخاب خوبی برای شما است. آنها می توانند کمک به تولید سلول های قرمز خون . شما می توانید از دکتر خود یا از چه مواد غذایی در آهن غنی می باشد شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید.

ورزش منظم . شاید شما نمی خواهید به انجام ورزش به دلیل کمبود انرژی است. اما به شما پیشنهاد ندارم به دروغ روی تخت . به شما توصیه به رفتن به خارج و انجام ورزش منظم . بنابراین ایمنی شما افزایش خواهد یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.