مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان

بیماری مزمن کلیه همچنین این کودکان. بسیاری از علائم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رخ می دهد. تورم یکی از شایع است. پس چگونه برای درمان تورم در کودکان؟

در مرحله 4، عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده است. به طوری که آنها دیگر قادر به کار به طور معمول. پروتئین از دست دادن از طریق خون یکی از علل تورم است. دلیل این است که پروتئین در خون می تواند مایعات در رگ های خونی نگه دارید. احتباس آب و سدیم یکی دیگر از علت تورم است. دلیل این است که کلیه ها قادر به تخلیه سدیم اضافی و مایعات بیش از حد در خون است. این دو از عوامل اصلی تورم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می باشد. پس چگونه برای کمک به کودکان خود را از طریق آن دریافت کنید؟ در اینجا برخی از پیشنهادات.

یک رژیم غذایی مناسب برای کودکان شما.

رژیم غذایی برای کودکان خود باید مناسب و علمی باشد. به شما پیشنهاد یک متخصص تغذیه مشورت کنید. اگر چه کودکان نیاز به تغذیه جامع، آن است که هوشمند نیست برای ارائه کودکان خود را به خوردن موادغذایی حاوی پروتئین بالا، که پروتئین و تورم افزایش خواهد یافت. غذاهای غنی از سدیم هستند پیشنهاد نمی شود. کنترل مصرف آب را خوب انجام دهد برای درمان تورم. اگر می خواهید لیست مواد غذایی مفصل، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید. آنها شما را به خدمات دوستانه فراهم می کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

مهم این است که کودکان خود را به درمان طبیعی برای درمان تورم. درمان طبیعی انجام هیچ آسیبی به رشد کودکان خود را به دلیل آن است هیچ اثرات جانبی ندارد. پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی درمان طبیعی توصیه می شود.

این است که در طب سنتی چینی است، اما از آن است که از خارج استفاده می شود. گیاهان طبیعی خواهد شد به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ. فرزندان شما نیاز به انجام چیزی جز دروغ روی تخت. از ویژگی های قابل توجه این درمان این است که این می تواند کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم شود، رها خواهد شد، تا که به تورم. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.