FSGS با کراتینین 5.6 : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 5.6 : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

با پیشرفت FSGS ، آن را به نارسایی کلیه ایجاد می شود. به طور معمول، صدمه به کلیه ها همیشه با سطح کراتینین بالا همراه است. اگر شما توسط FSGS با کراتینین 5.6 ، چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه دچار مشکل شده ؟

برای جلوگیری از نارسایی کلیه ، شما باید به مراقبت از خود را از جنبه های زیر است.

مدیریت رژیم غذایی . رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کنترل بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. به شما پیشنهاد به دکتر کلیه شما و یا یک متخصص تغذیه برای یک رژیم غذایی علمی مشورت کنید. به طور معمول، به شما خواهد شد توصیه می شود به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین و رژیم غذایی سدیم کم است. مواد غذایی ویتامین ها پیشنهاد برای غذا خوردن به منظور به تعادل تغذیه و افزایش ایمنی. لیست مواد غذایی مفصل، شما می توانید دکتر را آنلاین بپرسید، آنها به شما خدمات دوستانه فراهم می کند.

شیوه زندگی سالم . شیوه زندگی سالم خواهد شد بسیاری از خوبی برای شما انجام دهد. ورزش منظم باعث افزایش ایمنی و مبارزه با این بیماری است. علاوه بر این، اگر شما یک فرد سیگاری هستند، شما باید به خاطر سلامتی خود ترک سیگار . نوشیدنی متوسط ​​مفید است ، اما اگر شما نوشیدن بیش از حد، کلیه ها خواهد شد بسیاری لخت ، که پیشرفت FSGS افزایش خواهد یافت.

درمان طبیعی . هدف از این درمان طبیعی در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی توصیه می شود. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و آن را به خارج استفاده می شود. هسته اصلی این درمانگیاهان چینی ، خواهد شد که به ضایعات کلیوی توسط دستگاه اسمز نفوذ است . گیاهان اثرات مانند عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز . سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. بنابراین نارسایی کلیه می تواند اجتناب شود . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 5, 6 : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.