در اینجا مزایای استفاده از لیمو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا

جمعه 4 بهمن 1392
ن : lafee

در اینجا مزایای استفاده از لیمو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا

در اینجا مزایای استفاده از لیمو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا

لیمو مواد غذایی معمول در زندگی ما . باید بسیاری از مردم به خوردن لیمو. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا ، رژیم غذایی در اینجا بسیاری از . برای لیمو، در اینجا مزایای استفاده از لیمو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا ؟

در واقع ، در اینجا مزایای بسیاری از لیمو، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین بالا، در اینجا مزایای بسیاری نیز هست. این شناخته شده است، می توان آن را آسیب دیده کراتینین بالا و کل بدن است. آیا می توان برای ارسال یک بیمار نارسایی کلیوی در لیست لیمو غذا ؟

مزایای لیمو به کراتینین بالا بیمار :

می توانید از لیمو ایمنی بدن را تقویت . آن شامل لیمو ویتامین های فراوان ، مواد معدنی و اسیدهای آلی ، و غیره . مهم ترین

فراوان . ج لیمو، حاوی ویتامین

ایمونولوژی . و همچنین، می تواند و پیشگیری از بیماری های دیگر است. مانند : می تواند کم خونی Ajtjunb . ج می تواند به تقویت ویتامین

کم خونی ارائه مشترک نارسایی کلیوی . آیا می توانم در احساس بیمار خسته می شدند و تنگی نفس ، و غیره منجر شود. از این مورد ، در اینجا مزایای بسیاری از لیمو.

پیشگیری از بیماری های قلبی و رگ های خونی

می تواند به بهبود کیفیت از ویتامین و لیمو جریان خون ، و نیز، می تواند فشار خون بالا و بیماری های قلبی اجتناب کنند. این است که به خوبی شناخته شده است ، بیماری قلبی و عوارض عروقی ، بیماری کلیه شایع ، به ویژه بیماری در پایان دوره .

پس از همه، در رابطه با بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا، می توانید یک لیمو خوردن .

برای یک بیمار به نارسایی کلیه ، می توانید میوه های تازه و Aladharoat خوردن .

: اگر شما بیمار هستید و نارسایی کلیوی کراتینین بالا، و می خواهند بدانند که رژیم غذایی ملموس و یا شخصی ، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال

kidneyarab@hotmail.com

در واقع ، سیستم می تواند رژیم غذایی مناسب Almansp و برای کمک به بیمار برای تسلط بر صورت بیماری . درمان بخشی از مواد غذایی در درمان نارسایی کلیه ، اگر شما می خواهید بدانید درمان و یا درمان بیشتر به دیالیز یا پیوند کلیه است ، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در اینجا مزایای استفاده از لیمو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.