به کاهش کراتینین 3.3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

جمعه 4 بهمن 1392
ن : lafee

به کاهش کراتینین 3.3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

به کاهش کراتینین 3.3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 3.3 برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه از ریشه؟ درمان کارآمد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا به یک است که قادر به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره اشاره دارد. آیا شما با آن موافق هستید؟

در بسیاری از کشورها، رژیم غذایی سالم، داروهای غربی و حتی دیالیز استفاده می شود برای کمک به کراتینین کمتر 3.3 و سطح کراتینین بالا. با این حال، ما می گویند که این کافی نیست. در غیر این صورت بیمار خواهد شد و سطح کراتینین بالا و پایین را تجربه نمی کنند.

کراتینین 3.3 تنها یکی از نشانه های بیماری کلیه، و آن را با آسیب کلیوی و اختلال عملکرد کلیه ایجاد می شود. برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، به یک زندگی معمولی و بدون دیالیز و پیوند کلیه از به کراتینین کمتر 3.3 و تنها دیگر سطح کراتینین بالا مهم تر است.

بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه هستند معمولا توصیه می شود درمان دیالیز را شرط به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه و کلیه ها قادر به کار به طور معمول نبوده است. اما این یک واقعیت است که هیچ یک بیمار بیماری کلیوی می خواهد به تجربه دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است. در این زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به ارمغان می آورد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امید جدید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. این در ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه هدف. چه تر است، هر گونه عوارض جانبی به جز حساسیت پوستی خفیف تا چند مورد وجود دارد، این است که چرا که تمام داروها را از طبیعت میگیرند، و کارشناسان را انتخاب کنید آنهایی که مناسب و پس از مطابقت آنها را با توجه به شرایط patients'overall. و بیماران خارجی این درمان را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است.

با بهبود عملکرد کلیه، مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد به طور طبیعی معکوس، و کراتینین 3.3 بدون شک بازگشت به محدوده طبیعی است.

اگر شما علاقه مند به کاهش کراتینین 3.3 این درمان طبیعی است و هنوز هم برخی از سوالات پیگیری، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، ما خوشحالیم که کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: به کاهش کراتینین 3, 3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.