پیشگیری از ادم ریوی در بیماران ESRD در دیالیز

جمعه 4 بهمن 1392
ن : lafee

پیشگیری از ادم ریوی در بیماران ESRD در دیالیز

پیشگیری از ادم ریوی در بیماران ESRD در دیالیز

دیالیز می تواند یک درمان بسیار معمول برای بیماران مبتلا به ESRD. فرد مبتلا به ESRD دارای یک کاهش شدید در عملکرد کلیه با GFR از 15ml/min یا کمتر، که موجب عوارض متعدد به نظر می رسد در این مرحله. ادم ریوی ممکن است یکی از آنها. در حال حاضر شما آماده هستند تا ما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادم ریوی؟

برای بیماران مبتلا به ESRD، کلیه ها می تواند مواد زائد را حذف کنید به طور موثر، مایع اضافی را می ساخت تا باعث اضافه بار ادم ریوی. در واقع دیالیز چنین درمان که می تواند به پیشگیری و درمان ادم ریه کمک کند، که دلیل آن می تواند بخشی از عملکردهای کلیه های جایگزین برای کمک به بیماران ESRD حذف ضایعات و مایع اضافی از بدن است. با این حال، برای بیماران مبتلا به ESRD، دیالیز ممکن است بهترین انتخاب نیست.

هنگامی که شرایط توسعه ESRD، سموم مختلف و ضایعات ممکن است در patients'blood ساخت. در حالی که دیالیز می تواند تنها از بین بردن آن سموم micromolecular مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک کمک می کند. به منظور از بین بردن مواد سمی دیگر دیالیز نمی تواند با برخورد و کاهش تاثیر بر فشار خون، بیماران مبتلا به ESRD می تواند به بالین همو فیلتراسیون را در نظر میگیرد. در مقایسه با درمان دیالیز، از آن طول می کشد، حدود 8-10 ساعت است، اما بیشتر موثر است.

اگر ضایعات و مایع اضافی ایجاد شده در بدن به طور کامل حذف، و سپس ادم ریوی می تواند به طور موثر مانع است. چه تر است، بیماران مبتلا به ESRD می تواند این پیشنهادات را برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و سپس جلوگیری از ادم ریوی به درجه خاصی: کنترل فشار خون، تماشای کلسترول خون، سیگار نکشید، از یک رژیم غذایی قلب سالم، محدود کردن نمک، به طور منظم ورزش، حفظ وزن سالم و مدیریت استرس.

اگر شما هر گونه سوال دیگر پیگیری در مورد عوارض ESRD و یا گزینه های درمان مورد استفاده در کشورهای دیگر، ما خوشحالیم که کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشگیری از ادم ریوی در بیماران ESRD در دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.