چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

فرد مبتلا به مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه تا آسیب کلیه با کاهش شدید در GFR به 15-30ml/min پیشرفته. در حالی که برای بهبود GFR کم تنها راه برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه می شود. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از این دو درمان رایج مورد استفاده در بسیاری از کشورها، در حال حاضر آن را در زمان خود را در مورد مطالب زیر را یاد بگیرند.

امروزه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بیشتر و در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی محبوب تر می شود. پس چرا؟ ایمنی و اثر درمان: ما آن را از دو جنبه توضیح خواهم داد.

در مرحله اول، ما در مورد ایمنی آن صحبت کنید. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در داروهای گیاهی چینی است. همه داروها از طبیعت آمده و حاوی اجزای شیمیایی نیست. چه تر است، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز به آن را. با این روش دیگر تحریکات به patients'gastrointestinal دستگاه و از دست دادن اثر بخشی دارو است. بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است. از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم در مورد ایمنی و راحتی خود را می دانم.

پس چگونه آن را بهبود GFR کم برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه؟ در حال حاضر ما در مورد اثر درمان آن صحبت کنید. مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت با کمک دستگاه اسمز و patients'own جریان خون در کلیه ها. سپس آنها انتظار می رود به بازی توابع خاص مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، از بین بردن حالت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود سطح GFR کم به تدریج .

با بهبود در GFR و بهبود عملکرد کلیه، کیفیت زندگی می شود به طور طبیعی افزایش یافته است. به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، شما باید در مورد زندگی خوش بین است و حق لذت بردن از زندگی خود را به شما داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.