چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه

دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه

چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه

نارسایی کلیه نهایی مرحله به مرحله پیشرفته بیماری کلیه است. در این مرحله ، بسیاری از علائم رخ می دهد و یا جدی تبدیل شده است. گرفتگی عضله یکی از ناراحتی است . پس چگونه برای از بین بردن گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه مرحله نهایی ؟

چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد ؟

علت گرفتگی عضلانی متفاوت از مردم به مردم است. موارد زیر از علل ممکن است.

- سطح پایین کلسیم سرم . تحریک پذیری عصبی و عضلانی خواهد شد بالا اگر سطح کلسیم سرم کاهش می یابد . به عنوان یک نتیجه ، گرفتگی عضلانی رخ می دهد.

- سطح بالایی از فسفر سرم . آن را با کاهش سطح سرمی کلسیم رخ می دهد .

- ویتامین کافی D. کلیه ها شکست خورده می تواند به اندازه کافی راز نیست ویتامین D ، که هدف آن در تنظیم کلسیم و متابولیسم فسفر است.

- سندرم پای بی قرار . برخی از بیماران مبتلا به سندرم بی قراری پا در نارسایی کلیه مرحله نهایی رنج می برند. پا خواهد دل درد واکنش نشان می دهد .

- عوارض جانبی دیالیز . هنگامی که مایع بیش از حد در نرخ سریع در طول دیالیز حذف ، گرفتگی عضلانی رخ می دهد.

چگونه برای از بین بردن گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه مرحله نهایی ؟

- یک رژیم غذایی علمی است. تعادل در مصرف فسفر و کلسیم با رژیم غذایی خود را . اگر شما هنوز هم دفع ادرار داشته باشد، شما می توانید برخی از آب در اعتدال نوشیدن به تعادل الکترولیت .

- اگر آن را در طول دیالیز رخ می دهد ، شما باید اجازه دهید دکتر خود را بلافاصله می دانم . آنها کمک خواهد کرد که عضله خود را کشش و ایجاد برخی تغییرات در دیالیز بعدی خود را .

- بهبود عملکرد کلیه است. در این روش ریشه برای تسکین کرامپهای عضلانی است . درمان فشرده سازی داغ پیشنهاد می شود برای رسیدن به این هدف . این یک درمان طبیعی چین است . این در بهبود عملکرد کلیه هدف . اگر شما می خواهید به دانستن توابع و چگونه آن کار می کند، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید.

شما باید روشن علت دقیق گرفتگی عضلات خود را و پس از آن درمان مناسب برای از بین بردن گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه مرحله نهایی است. هر گونه سؤال پیگیری ؟ لطفا یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.