چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

 
برخی بیماران با مرحله 4 بیماری کلیوی از خستگی بعد از دیالیز رنج می برند. آیا این یک مشکل شایع است ؟ علل چه هستند؟ چگونه برای مقابله با خستگی بعد از دیالیز ؟ حالا من به این پرسش توضیح یک به یک .

آیا خستگی یک علامت شایع بعد از دیالیز ؟

دیالیز یک درمان معمول برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه است . این کمک می کند تا ترخیص کلیه مواد زائد و آب اضافی و الکترولیت . کسی که سه بار در هفته طول می کشد دیالیز . دیالیز درمان مصرف انرژی است . شما ممکن است بعد از دیالیز احساس خستگی . خستگی یک علامت شایع بعد از دیالیز است .

علل خستگی بعد از دیالیز چیست؟

علت اصلی خستگی کم خونی است. اکثر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه خواهد شد کم خونی ناشی از اختلال در عملکرد کلیه . کلیه عادی مخفی EPO ، که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است که اکسیژن را به بدن می دهند. در مرحله 4 ، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO نیست، بنابراین سلول های قرمز خون کاهش پیدا خواهد کرد .

به نظر می رسد که خستگی در بیماران دیالیزی بیشتر آشکار است . دلیل این است که برخی از سلول های قرمز خون در دیالیز از دست داد.

چگونه برای مقابله با خستگی بعد از دیالیز ؟

-A رژیم غذایی مناسب باید به مدیریت ، به ویژه زمانی که شما در دیالیز می باشد. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد برای خوردن غذاهای کم پروتئین . اما برای بیماران دیالیز ، مقدار پروتئین باید اضافه شود برای حفظ تغذیه طبیعی است. بیشتر چه، غذاهایی که غنی از آهن هستند، توصیه می شود برای کمک به تولید سلول های قرمز خون .

- عملکرد پایین کلیه علت ریشه ای خستگی است . بنابراین برای از بین بردن خستگی اساسا ، بهبود عملکرد کلیه باید در اولویت باشد. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه ؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود. این است که به خارج استفاده می شود. دکتر آنلاین به شما خواهد گفت که چگونه از آن عمل می کند.

گیاهان طبیعی و بی خطر هستند. آنها می توانند به سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری کلیوی بهبود یافته ، کم خونی توان کاهش داد خواهد کرد، تا که به خستگی . چه چیزی خوشحال است که شما می توانید از دیالیز با این درمان به تدریج خلاص شوید. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه به شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.