در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6

یک شنبه 29 دی 1392
ن : lafee

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه ، بیماران در مرحله III بیماری مزمن کلیه ، شما می توانید سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6 نشان می دهد ؟

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه

در این مدت، میزان فیلتراسیون گلومرولی 30-59 Alumblylltr / دقیقه است. در این دوره ، بیمار شروع به نشان دادن برخی از علائم . و عملکرد کلیه ، که سموم Tseg و مواد زائد از بدن و خون ، و همچنین پتاسیم جایگزین خون تر نیز هست. هنگامی که آن را در صدمه به کلیه ها ظاهر می شود، می تواند کل کار جامع Imkl نیست.

و همچنین، اگر او می تواند به طور کلی فاز III در بیماری مزمن کلیوی تسلط ندارد ، می تواند مرحله سوم تبدیل شدن به مرحله پنجم ، به معنی پایان دوره .

سطح پتاسیم 5.6

سطح نرمال پتاسیم 3.5-5.2 . اگر مقدار پتاسیم بیشتر از حد نرمال ، می تواند سموم پتاسیم تر می شود. و می تواند خطر ابتلا به قلب را افزایش می دهد ، مهم ترین از این مورد، می تواند نارسایی کلیه و یا بیماری بیماری در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه را بدتر کند. سطح کراتینین نرمال 0.6 تا 1.2. در مورد صدا، می تواند کراتینین کل از خون پاک . اما ، برای بیمار در مرحله سوم ، در کل می توانید تمام کراتینین خون نمی شود ، ارتفاع کراتینین منجر می شود.

چگونه برای درمان پتاسیم بالا و کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فاز III ؟

خسارت آن در کل ، اگر ما می خواهیم برای بهبود Albotasiom و کراتینین بالا، باید کل بیماران اولین Nslaj . و همچنین، در رابطه با بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، یکی از بهترین انتخاب انتخاب داروی مناسب و راست، که شامل درمان عوارض جانبی و عوارض به بیمار نیست. و همچنین، مرحله سوم به بیمار بسیار مهم است.

در واقع، می توان آن را تلاش برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه گیاهی و طب سنتی چینی برای بهبود پتاسیم بالا و کراتینین بالا .

اگر مشکل و یا می خواهند بدانند که درمان برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم ، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5, 6 2, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.