نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه
 
بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA از نارسایی کلیه رنج می برند اگر شرایط به خوبی کنترل نمی شود . اگر شما در حال تجربه نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 ، چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

چه کراتینین 6.7 معنا در نفروپاتی IgA نداشتند ؟

نفروپاتی IgA دربیماری کلیوی خود ایمنی است که با آسیب گلومرول ، که بخش عمده کارهای فیلتراسیون است . هنگامی که گلومرول آسیب دیده ، سموم و آب اضافی را نمی توان فیلتر می شود. کراتینین یکی از مواد سمی ، که در سطح بالا را باعث آسیب به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن شما ایجاد شده است . سطح کراتینین است بالا وقتی کلیه ها آسیب دیده است. به طور معمول، سطح کراتینین در محدوده 0.5-1.2mg/dl است . کراتینین 6.7 بسیار فراتر از سطح طبیعی است.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

اگر به نارسایی کلیه می آید، بسیاری از علائم ناراحت به دنبال خواهد داشت . در آن زمان، شما یک مقدار زیادی رنج می برند. شاید شما خواسته خواهد شد که به انجام دیالیز، که به شما یک سری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مهم است که برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

بهترین درمان برای جلوگیری از نارسایی کلیه چیست؟ درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد نظر گرفته می شود یکی از بهترین . در اینجا من خوشحالم که به شما بگویم که طب چینی طراحی شده است برای رسیدن به این هدف است. به تازگی، یک داروی نوآورانه چینی - پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

مشهور است برای اثر خود را ، راحتی ، و کم هزینه است . یکی از مهم ترین این است که این درمان طبیعی است و آن را عاری از عوارض جانبی است . عملکرد کلیه را می توان با بهبود از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA با کراتینین 6, 7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.