آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه
 
دیالیز به عنوان یک درمان معمول برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته، به ویژه هنگامی که کسی از مرحله 4 بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه رنج می برد. اما می تواند بیماران درمان با مرحله 4 بیماری کلیوی دیالیز ؟

آیا درمانی دیالیز ؟

دیالیز استفاده شده است که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار می کنند به تصفیه مواد زائد و آب اضافی و همچنین به عنوان الکترولیت . انجام دیالیز در زمان و به طور کامل می تواند عوارض بعدی جلوگیری کند و از بین بردن بیماری اولیه. شما ممکن است احساس بهتری پس از دیالیز برای برخی از علائم مانند تورم را می توان برطرف زیادی.

با این حال، نقطه ضعف بزرگ از دیالیز است که دیالیز می تواند تنها برخی از مواد میکرو مولکولی، مانند اوره ، کراتینین ، الکترولیت ها و آب را حذف کنید. برخی از مواد مولکولی متوسط ​​و کلان ادامه خواهد داد تا در خون باقی بماند ، تحت تاثیر کار طبیعی اعضای بدن . بیشتر چه، دیالیز بیماران را جدی اثرات جانبی ، که به زندگی خطرناک است به ارمغان بیاورد. بنابراین دیالیز می تواند مرحله 4 بیماری کلیوی را درمان نمی کنند .

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی به طور موثر ؟

. برای پاک کردن خون . دیالیز است به اندازه کافی برای انجام این کار نیست. فن آوری های بسیار پیشرفته تصفیه خون باید اعمال شود. در اینجا ما به شما ارائه ارز پلاسما، پرفیوژن خون و جذب ایمنی بدن. آنها می توانند در وسط و ماده مولکولی کلان همراه با مواد خرد حذف خواهد شد. آنها می توانند خون را به طور کامل تر تمیز می کند. اگر شما میخواهید بدانید که این فن آوری تصفیه با تکنولوژی بالا ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر ارسال کنید.

ب . به منظور بهبود عملکرد کلیه است. فقط در صورتی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، این بیماری بهتر خواهد شد. خون پاک کرده است. ارائه یک محیط مساعد برای بهبود عملکرد کلیه است. درمان فشرده سازی داغ درمان توصیه می شود که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی ، از خارج استفاده می شود. این بی خطر و موثر است . مزیت بزرگ این درمان این است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید پیام زیر را ترک !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.