PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه
 
بسیاری از بیماران مبتلا به PKD از فشار خون بالا رنج می برند. آن دسته از بیماران به احتمال زیاد به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین مهم است که برای آن دسته از افراد برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

گزارش شده است که تعداد کمی از بیماران با PKD خواهد اختلال عملکرد کلیه قبل از 40 سال توسعه . با این حال، کسانی که مبتلا به فشار خون بالا نارسایی کلیه سریع تر توسعه . بنابراین مهم است که برای آوردن فشار خون تحت کنترل برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

دارو .

فشار خون بالا ممکن است با سردرد و سرگیجه همراه است. اگر شما دارای این احساسات ، شما باید به بیمارستان بروید به یک چک . دکتر شما ممکن است به شما برخی از داروهای ضد فشار خون مانند ACEI و ARBs تجویز ، .

ورزش .

ورزش برای بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود ، به خصوص برای کسانی که با فشار خون بالا . شنا ، بیداری، آهسته دویدن و دوچرخه سواری خوبی برای آن دسته از افرادی می باشد. اما برخی از فعالیت های که برای کلیه مضر است باید اجتناب شود ، مانند ورزش .

رژیم غذایی .

شما باید با توجه به رژیم غذایی خود به خصوص پرداخت . اگر شما با فشار خون بالا تشخیص داده شده ، شما باید نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهد برای کمک به کنترل فشار خون بالا . این عاقلانه نیست برای شما به غذا خوردن پروتئین اضافی برای آن را به بار کلیه ها را افزایش دهد. برای حفظ وزن ، رژیم غذایی کم سالم در چربی و کالری در حد متوسط ​​توصیه می شود. اگر می خواهید برنامه رژیم غذایی خاص برای بیماری شما ، لطفا به دکتر آنلاین مشورت ، او به شما کمک رایگان ارائه می کنند !

طب چینی .

طب چینی به عنوان درمان ایده آل برای PKD با فشار خون بالا در نظر گرفته . پزشکی میکرو چینی Osmotherapyپزشکی ابتکاری چینی است. این است که به خارج استفاده می شود. یکی از کارکردهای مهم این دارو است به گشاد شدن عروق خونی . فشار خون بالا در هیپوکسیک ایسکمیک از کلیه ها است. گشاد رگ های خونی می تواند جریان خون را بهبود بخشد ، بنابراین برای از بین بردن هیپوکسیک ایسکمیک کلیه و فشار خون بالا .

علاوه بر این، این درمان می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، فشار خون بالا کنترل می شود و نارسایی کلیه می تواند با موفقیت مانع . اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.