درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD

درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD
 
بسیاری از بیماران PKD از کم خونی ، که نشانه ای از آسیب کلیوی رنج می برند. بسیاری از بیماران به دنبال درمان های طبیعی برای کم خونی. در اینجا من به شما برخی از درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD معرفی .

چگونه کم خونی در PKD رخ می دهد ؟

کم خونی اشاره به کاهش سلول های قرمز خون در خون است. هنگامی که کیست ظلم و ستم به بافت کلیه اطراف آن، عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار خواهد شد . کلیه ها مسئول ترشح EPO ، که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون می باشد. کلیه های آسیب دیده قادر به اندازه کافی راز EPO نیست، و در نتیجه ، خواهد شد وجود خواهد داشت کمبود سلول های قرمز خون . بنابراین کم خونی رخ می دهد.

درمان های طبیعی برای کم خونی.

درمان A. رژیم غذایی .

شما باید خودتان را برخی از غذاهایی که غنی از آهن می باشد عرضه ، که می تواند کمک کند که سلول های قرمز خون . ویتامین B12 و اسید فولیک نیز برای برخی از بیماران مبتلا به کم خونی مفید است. شما باید از دکتر خود را برای میزان آهن در بدن شما باید هر روز را مشورت کنید. گفتگو با دکتر خود قبل از اینکه شما را به برخی از تغییر رژیم غذایی . شما همچنین می توانید به دکتر آنلاین برای برخی از کمک صحبت کنید.

شیوه زندگی B. سالم .

اگر دچار کم خونی ، شما ممکن است خسته ، سرگیجه و یا سردرد احساس راحتی کنید. شما ممکن است تمایلی به انجام فعالیت های . اما تعداد کمی از فعالیت های ایمنی را پایین آورده ، خوب است که برای بهبود شما نیست. پس شما پیشنهاد برای انجام برخی از فعالیت های متوسط ​​مانند شنا کردن، آهسته دویدن و راه رفتن .

C. طب چینی .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فرم نوآورانه از طب سنتی چینی است . این طبیعی و بی خطر و خارجی استفاده می شود. در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، ترشح EPO افزایش خواهد یافت و سلول های قرمز خون را می توان به عنوان یک نتیجه افزایش یافته است.

علاوه بر بهبود سلولهای کلیه، این درمان نیز می تواند شرایط PKD های کوچک شدن کیست و جلوگیری از رشد کیست های کنترل . اگر شما میخواهید بدانید که این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.

aboves درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD می باشد. تا زمانی که شما اعتماد به نفس در خود ، شما می توانید بیش از این بیماری است. هر گونه سؤال پیگیری ؟ به من ارسال یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من به شما یک پاسخ در 48 ساعت را !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.