آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش ؟ بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه خارش پوست . آیا نارسایی کلیه ایجاد می شود ؟ من را دنبال کنید و پیدا کردن پاسخ .

گزارش شده است که بیماران در مورد نیمه با نارسایی کلیه خواهد شد خارش پوست حمله کردند. این می تواند محلی و یا می توان آن را به تمام بدن پخش شده است. این یکی از نشانه های آزار است به دلیل خارش شما را دیوانه خواهد کرد. اگر شما از خارش پوست ، ممکن است شما نیز در شب خواب .

علل پا خارش در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

، سموم انباشت . کلیه ها شکست خورده قادر به فیلتر کردن سموم اضافی نیست. هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ، آسیب کلیه خواهد بود جدی تر. بنابراین وجود خواهد داشت تعداد بیشتری از مواد سمی در خون است. از آنجا که کلیه ها می تواند سموم فیلتر نیست ، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست و علت خارش پا را تحریک خواهد کرد .

- پوست خشک . از آنجا که از سطح بالایی از مواد سمی در خون، فشار اسمزی پلاسما افزایش خواهد یافت. در نتیجه، مایع زیر پوست خواهد شد را به رگ های خونی منتقل می شود، که پوست خشک باعث خواهد شد . اگر شما در حال تجربه دیالیز ، پوست خشک خواهد شد به دلیل فوق العاده تصفیه می شود بیشتر آشکار است. پوست خشک خواهد شد و احساس خارش را افزایش دهد.

چگونه برای درمان خارش پا در نارسایی کلیه ؟

برای تسکین خارش پا به طور کامل ، شما باید در بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، سموم خواهد شد توسط کلیه ها تخلیه شده است. درمان فشرده سازی داغ توصیه می شود. این است که به خارج استفاده می شود. اگر شما علاقه مند در عمل آن ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. این نقطه ای که این درمان های مختلف است. نه تنها خارش پا شود ، رها خواهد شد، شما می توانید از دیالیز به تدریج با این درمان خلاص شوید. وضعیت بیماری شما در نارسایی کلیه می شود تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.