امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

 
وقتی بیماری کلیوی پیشرفت به مرحله 5 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به 15 ٪ و یا حتی کمتر کاهش می یابد. بسیاری از بیماران دیالیز به عنوان یک درمان . اما این واقعیت است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز است . سپس آنچه را که امید به زندگی در بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز است ؟

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، ، بسیاری از بیماران تحت دیالیز . دیالیز می تواند کمک به کنترل برخی از علائم و کنترل بیماری اولیه. به طور متوسط، امید به زندگی را می توان به 3-5 سال های دیالیز طولانی مدت . اما آنچه بیماران مبتلا به ترس از عوارض آن است . عوارض جانبی نیز امید به زندگی تاثیر می گذارد. آیا می توانم مردم زندگی طولانی تر و بدون دیالیز ؟

امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه عوامل متعددی بستگی دارد . در میان تمام عوامل، وضعیت بیماری و درمان مهم است.

مجموعه ای از نشانه ها و عوارض در مرحله 5 نارسایی کلیه ظاهر خواهد شد. آنها به شدت آسیب کلیه ها و سلامت کلی . برخی از نشانه ها و عوارض خطرناک تر از بیماری کلیوی خود ، مانند تورم ریوی، هیپرکالمی و نارسایی قلبی . پس از آن برای کنترل نشانه ها و عوارض مهم است.

درمان در نظر گرفته می شود مهم ترین عامل است که امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار . پیوند کلیه یکی دیگر از گزینه است . این می تواند دو برابر یا حتی تریپل امید به زندگی از دیالیز . اما مواردی که وضعیت بیماری در رفتن در بعد از پیوند کلیه به کاهش وجود دارد. سپس انتخاب دیگری وجود دارد؟

البته که وجود دارد. به تازگی، طب چینی جلب توجه بیشتر، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی . در این روش درمانی به عنوان درمان است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه در نظر گرفته . تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند طولانی مدت . اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما معرفی خاص را .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.