درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

نارسایی مزمن کلیه می تواند توسط بسیاری از بیماری های اولیه از جمله نفروپاتی IgA است که یک بیماری خود ایمنی شایع ایجاد می شود. در حال حاضر ما باور اطلاعات زیر در مورد درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA می تواند به شما کمک کند دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری از به طور موثر.

مرحله 1. کنترل اختلال سیستم ایمنی درونی بدن ، به دلیل اختلال ایمنی ، وجود دارد التهاب مداوم درونی بدن ، و هر دور از التهاب می تواند منجر به صدمه به کلیه می شود ، و هر آسیب به معنی افزایش فیبروز کلیوی ، بنابراین ابتدا باید کنترل اختلال ایمنی بدن.

مرحله 2 . حذف سموم داخلی کلیه، شما می دانید که به دلیل التهاب، وجود دارد مقدار زیادی از فیبروز وجود دارد، و آن را به فیبروز است که جلوگیری از گردش خون طبیعی است ، بنابراین ما نیاز به حذف فیبروز و بهبود گردش خون .

مرحله 3 . تنظیم تعادل بین الکترولیت و HP و آب ، شما می دانید به دلیل عدم تعادل الکترولیت ، بیمار غیر طبیعی از پتاسیم، سدیم، فسفر و کلسیم، نیز به دلیل عدم تعادل در HP را نشان می دهد ، بیمار ممکن است نشان می دهد نشانه های اسیدوز ، و نشان می دهد علائم استفراغ و تهوع، همچنین به دلیل عدم تعادل در آب ، بیمار ممکن است احتباس آب و تورم نشان می دهد ، بنابراین ما نیاز به تنظیم عدم تعادل .

مرحله 4 . تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ، به بهبود عملکرد کلیه ، ما نیاز به ترمیم سلول های کلیه را مجروح ، و بهبود عملکرد خود را از دست ، تنها با این روش می توان رسیدن به هدف از درمان، و این نیز مهمترین مرحله از درمان است.

داروهای غربی ، تکنیک های پیشرفته تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی خواهد شد در این درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA استفاده می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.