داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین

شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین

به نظر می رسد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مورد بالا درمان سطح کراتینین زیادی مراقبت . علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه ، دنبال ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای مختلف برای کاهش سطح کراتینین .

داروهای غربی به کاهش سطح کراتینین

در درمانگاه ، داروهای غربی استفاده می شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین ، و آنها عبارتند از Ketosteril و قرص زغال چوب دارویی. علاوه بر این، داروهای کاهنده فشار خون ، داروهای کاهنده لیپید ، داروهای استروئیدی و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند در طول درمان سطح کراتینین بالا شما استفاده می شود.

داروهای گیاهی چینی به کاهش سطح کراتینین

بعضی از داروهای گیاهی چینی مانند دا هوانگ ، جنرال الکتریک هوآ ، دن شن ، جوئه mingzi ، چوان گونگ ، و غیره می تواند مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین از طریق توابع از ترویج سم زدایی روده .

درمان فشرده سازی داغ به کاهش سطح کراتینین

امروزه ، درمان فشرده گرم است که در داروهای گیاهی چینی بر است که معمولا در کلینیک مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف کلیوی . این کاهش سطح کراتینین از ریشه و است که ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه .

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز به دراز کشیدن روی تخت به درمان فشرده سازی گرم دلیل آن است که خارجی اعمال شده . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است، مواد فعال می تواند به طور مستقیم به کلیه ها با کمک دستگاه اسمز و جریان خون patients'own در کلیه ها دریافت کنید. درمان فشرده سازی داغ انتظار می رود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از کلیه ها آسیب دیده است.

شکی نیست که سطح کراتینین خواهد شد به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه را کاهش داده است. همچنین تمامی داروهایی را از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی نگران باشید.

داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.