داستان در مورد عزیز فرح

شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

داستان در مورد عزیز فرح

داستان در مورد عزیز فرح

بیمار فرح عزیز مبتلا به نفروپاتی Aalscri از پاپوآ گینه نو . و دیالیز کلیه است ده ماه ، و تای Mschwina در 26/09/2013 ، و او در حال نوشیدن مقدار زیادی و خوردن مقدار زیادی و تعداد زیادی پل دوازده ، و دیابت Thvs و ​​نفروپاتی دیابتی است ، در مرحله پنجم و کم خونی کلیوی و بالا فشار خون، کلیه و اسید اوریک بالا و سطوح بالای پتاسیم و نوروپاتی دیابتی و بیمارانی که از چربی رنج می برند. و چون از در شستن کلی خود را انجام نمی دهد به اندازه کافی ، Fziz فرح نشان می دهد به طور متوسط ​​آسیت هر بدن، و وزن 93 کیلوگرم . از آنجا که آسیت شدید، Fziz فرح می کند به خودی خود نیست، نه تنها این، بلکه تاری دید و خواب آلودگی . و بهبود وضعیت بیماری و بعد از مدتی رفع می کند.

و دکتر شستن خون و آب اضافی ترشح شده و سموم را از بدن می گیرد ، و به نام فرح عزیز برخورد با برخی از گیاهان . و تزریق مقعد و حمام پا ، و غیره، فشار خون و کم خونی بهبود می گیرند. و اگر شاخص های آزمونعزیز فرح .

و برای اولین بار ، Alkryaytanin کم و نیتروژن اوره ، و هموگلوبین بالا از گرم / l 92 و قند خون 11 میلی مول / L ، کم چرب، 0.307 میلی مول / L به 0.064 مول / اواخر ، و عدم وجود پروتئین ادرار 5.47-1.39 گرم / 24 ساعت در چهار و بیست و SAAT .

و بیمار عزیز فرح می کند برخی ، و با روحیه ی خوب ، و است که می تواند روزنامه خود را Attaalaa ، و همیشه Tcolna : من می خواهم به دانستن تمام اخبار از سراسر جهان ، و در حال حاضر من به تماشای ممکن است آشکار است، و اگر من به بیمارستان می آیند، و من نه من جهان را مشاهده کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داستان در مورد عزیز فرح,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.