داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

ابوبکر یایا نیجریه ، و در سن هفتاد و سه . قند خون بالا و سی و سه ، و قند خون عفونی 8.5 میلی مول / L است. و کراتینین افزایش سه سال ، نشان دادن مقادیر کراتینین 607 میلی مول / L است. و او Mschwina در 1/6 2012 آمد / هنگامی که Akhaddl بیمارستان ، او احساس می کند Baltaban و تنگی قفسه سینه و کاهش میزان ادرار و ادرار چند ماه .

Ihvs و ​​نفروپاتی دیابتی مبتلا به دیابت است، اما کم خونی کلیوی ، فشار خون بالا کلیه و نوروپاتی دیابتی و کیست های کلیوی وجود دارد، اما آن را به آسیت شدید است. این Akhaddl بیمارستان و دکتر می کند Bankhvas فشار خون و قند خون ، اما ادرار از بدن ، گسترش عروق دفع و بهبود کم خونی، و تعادل کلسیم و فسفر را تنظیم می کند. و دکتر عمل می مانند انما و حمام پا به بهبود میکروسیرکولاسیون و کل اساسی و Zfah . ابوبکر و بیمار یایا خوردن برخی از داروها چی لازم ، اتصال به روش غیر درمان .

ابوبکر و بیمار یایا می شود خلق و خوی خوب بعد از درمان ، و تنگی قفسه سینه و تنگی نفس ندارد. و قند خون تحت کنترل ، مقدار قند خون 4.0 میلی مول / L و هنگامی که غذاها را . و کراتینین کم ، کراتینین عفونی 407 میلی مول / L است. از آنجا که از دولت بهبود یافته از این بیماری ، بیمار ابوبکر یایا به راهش در ورزش، و نیم ساعت پیاده روی در هر روز است . و او گفت : من می خواهم به زندگی می کنند مدت زمان طولانی در جهان است، و من می خواهم به Asabh Aalta ، او روش درمان در چین کهن را برگزید. حالت تهوع دارم ، و من نشان داد که استفراغ هنگام غذا خوردن داروهای غربی در قبل، اما من در حال حاضر اتفاق نمی افتد زیرا این نشانه ها بوجود آمده زیبای چین است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.